Printer stuurprogramma kan niet worden verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carootjeh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Omdat mijn printer niet meer werkte, had ik besloten om de printer te verwijderen.
Ik heb in de map printers geklikt om printer verwijderen.

Het is echter een USB-printer (canon MP190), maar hij wil nu niet meer het stuurprogramma installeren. Als ik naar 'eigenschappen van server..' - 'stuurprogramma's' ga, staat het stuurprogramma van de printer er nog bij. Alleen de printer is verwijderd.

Nu kan ik als ik het stuurprogramma selecteer niet op verwijderen klikken, deze blijft dicht.

Kan iemand mij helpen om deze alsnog te verwijderen, zodat deze weer opnieuw geïnstalleerd worden als ik de usb-printer weer aan mijn laptop koppel?

Je kan de stuurprogramma toch uitschakelen?
Wat wil je er mee doen?
Wil je de printer gewoon opnieuw installeren, of een andere printer gebruiken?

De eerste keer dat ik de usb-printer aansloot op mijn laptop, installeerde die automatisch alles.
Nu heb ik hem verwijderd, omdat die niet werkte en hem daarna weer opnieuw gekoppeld aan mijn laptop. Nu installeert hij echter de software niet.

Omdat het stuurprogramma er nog opstaat, dacht ik eigenlijk dat het daar aan lag.
Ik weet niet hoe ik hem anders weer geinstalleerd kan krijgen. De printer staat er namelijk nergens meer tussen.

Als je hem aansluit komt hij dan wel in apparaat beheer te staan?
Want dan zou je daar de drivers kunnen verwijderen ;)
En als je nou eens een andere usb poort pakt, normaal zou hij dan opnieuw naar de drivers gaan zoeken.

Indien je echt het stuurprogramma wilt verwijderen moet je het usb kabel loskoppelen en dan via configuratiescherm software alles de software van Canon verwijderen. Dan start je je computer opnieuw op, en indien je het goed hebt gedaan is het programma weg. :thumb:

Maar: soms gaan printers kapot en moeten vervangen worden.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan