printer toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hollander95

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2012
Hallo allemaal, ik heb een hp officejet op mijn local laptop en wil hem gebruiken op remote desktop.
Ik ben gebruik remote desktop van mijn werk thuis en wil mijn printer toevoegen.
printer is via usb aangesloten op mijn local laptop.ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg hem niet te zien onder de printers op remote desktop.weet iemand misschien hoe kan ik hem toevoegen.Alvast bedankt

Dat zou de systeembeheerder je morgen kunnen vertellen.

In ieder geval moet jij aangeven in het Extern Bureaublad verbindingsdocument onder Local resources tabblad dat je printers wilt meenemen. Verder moet je die hp printer als standaardprinter hebben op je lokale computer.

Afhankelijk van welke versie terminalserver je mee verbindt moet je ook nog registry-aanpassingen op je lokale computer doen om usb-aangesloten printers mee te kunnen nemen in je sessie.

Op de terminalserver moet het meenemen van printers zijn toegestaan én er moeten printerdrivers compatible met jouw printer op de terminalserver beschikbaar zijn.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Afsluiten doe je zelf: Rechts onder je eerste posting óf via Onderwerp opties -> Zet status opgelost op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina.
[Je moet ingelogd zijn in het forum om deze acties uit te kunnen voeren.]

Mooi dat je met mijn instructies geholpen bent. :thumb:

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan