printer usb gaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Geodendag,

Ik heb een printer HP 3320

Ik heb de driver gedownload en ginstalleerd en vervolgens de PC opnieuw gestart.
Nu sluit ik de pinter aan via USB poort en voeding,

mijn computer erkend geen enkel printer wanneer ik iets moet afdrukken, wat moet ik doen ?

alles DEinstalleren, opnieuw opstarten. USB printer tijdens opstarten er in stoppen.

Windows herkend automatische en je kunt printen als het goed is.

in de lijst van windows xp krijg je printers te zien mijn printer is 3320 komt dat overeen met model 320 ? want alle printers staan er met 3 cijfers, PS mijn PC kan hem niet erkennen bij opstarten.

HOe zit het met de poort, ik heb een USB printer maar in XP komt er voor selecteer een poort maar ik vind in de lijst geen USB wel LTP1 enz

Lijkt me inderdaad een usb probleem, doen andere aparaten het wel op die usbpoort? misschien is hij uitgeschakeld of niet geinstalleerd ofzo?

HP heeft problemen met de USB, wanneer eerst normale printers geinstalleerd zijn geweest of nog zijn.
Deinstalleer alles voor een regclean en installeer dan volgens het door HP aangegeven systeem.
Waarschijnlijk moet je eerst de software installeren voordat je de printer aan mag sluiten.

Succes.

en een heel veel voorkomend euveltje heb je ook al gecontroleerd.............

staan in de bios de usb poorten op enabled en niet op disabled..............?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan