Ik heb mijn oude printer ingeplugd op mijn nieuwe pc.
--De popup 'Gereed voor gebruik' verschijnt netjes en de printer staat vervolgens ook gewoon netjes in het rijtje bij Instellingen> Bluetooth en andere apparaten (onder Andere apparaten). En ook onder 'Apparaten en printers'.
--Maar als ik een OpenOffice Writer documentje wil afdrukken, staat de printer ineens NIET meer in het rijtje opties bij 'Afdrukken', daar staan alleen de standaard print-opties van W10 (Microsoft-pdf, fax etc)
--Als ik een PDF wil printen via het ingebouwde Windows-printmenu staat de printer ook niet in de printerlijst. Als hij zoekt naar 'printer toevoegen' kom in in hetzelfde standaard lijstje 'Apparaten en printers' maar ook hier zonder mijn eigen printer.
Bij Instellingen wordt de printer wel herkend, in de printopties niet.
Rara? Moet ik toch nog ergens drivers downloaden? Maar waarom zegt-ie dan "Gereed voor gebruik" na het inpluggen?
--De popup 'Gereed voor gebruik' verschijnt netjes en de printer staat vervolgens ook gewoon netjes in het rijtje bij Instellingen> Bluetooth en andere apparaten (onder Andere apparaten). En ook onder 'Apparaten en printers'.
--Maar als ik een OpenOffice Writer documentje wil afdrukken, staat de printer ineens NIET meer in het rijtje opties bij 'Afdrukken', daar staan alleen de standaard print-opties van W10 (Microsoft-pdf, fax etc)
--Als ik een PDF wil printen via het ingebouwde Windows-printmenu staat de printer ook niet in de printerlijst. Als hij zoekt naar 'printer toevoegen' kom in in hetzelfde standaard lijstje 'Apparaten en printers' maar ook hier zonder mijn eigen printer.
Bij Instellingen wordt de printer wel herkend, in de printopties niet.
Rara? Moet ik toch nog ergens drivers downloaden? Maar waarom zegt-ie dan "Gereed voor gebruik" na het inpluggen?
Laatst bewerkt: