Printer vertikt 't...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gezina

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Beste pc-genoten...ik had een netwerkje met 2 pc's, sinds ik kabel heb niet meer qua kaartje nodig hebben, sinds die tijd doet mijn printer het ook niet meer, kan dat nou toch weer!? (Windows 98 se) Heb al de zoekfunctie gebruikt en deze vraag lijkt er een b-tje op maar zeker weten doe ik dat geenszins. http://helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=63503&highlight=online

attachment.php

Bijlagen

• printer.jpg
    printer.jpg
    19,2 KB · Weergaven: 138
Zit er niks anders op? Moet ik dan eerst alles verwijderen via configuratiescherm, net als gewone software als het ware, die printer zat er al er op toen ik deze pc kreeg, vandaar dat dit alles nieuw voor mij is.

gewoon start/instellingen/printers en daar rechts klik op je printer en dan verwijderen.
en dan op nieuw installeren.

Bij Software (Configuratiescherm) staat bij software, Epson printer software, moet dat ook weg dan? Ben nogal huiverig om zomaar onderdelen te verwijderen. Beter maar veel vragen dan te weinig is mijn ervaring. :)

Alvorens de boel opnieuw te installeren deed ik de printer aan om te zien of ik die melding weer kreeg. Lampje ging wel aan en daar bleef het bij, geen gereutel en dergelijke. Mogelijk is er meer aan de hand dus. Ik laat het maar even zo, bedankt iig voor je genomen moeite.

:o...eigenlijk kan dit wel bij de sectie pc-blunders, vorige week pc-crash gehad, toen bleek dat de printer-stekker voor desnoods Piet Snot achter de pc kast lag...:o!!!
(ik gebruik deze alleen voor foto's, teksten doe ik met een ouwe pc+printer)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan