printer verwerkt geen printopdracht

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpmijb

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2007
Hallo allemaal, ik heb een vervelend probleem met mijn printer de C6280 all-in-one. De printopdracht blijft gewoon zitten en de status zegt ook niks. Normaal staat er daar "bezig met afdrukken" of "foutmelding" maar niks van dit alles.
Via het bureaublad en het icoontje HP solution center kan ik wel scannen en kopiëren via de pc, dus de kabel werkt wél maar een gewone printopdracht lukt niet. De printer maakt dan ook geen enkel geluid, niks...........
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn en is er een oplossing?

Volgens mij zit er ergens een proces dat de printopdrachten regelt. als je deze aaan zet moet je wel weer kunnen printen. zo heb ik tenminste mijn probleem opgelost.;)

Zit dat ergens in het menu van de printer of moet dit via pc gezocht worden?

start>uitvoeren[services]>en dan kijken of dat er iets uitstaat dat met het printen te maken heeft. (print spooler bijvoorbeeld(mijn probleem;)))

mvg
corstian

Ik heb alles eens doorlopen qua instellingen maar niks gevonden.

Via eigenschappen en printerservices lukt dit niet omdat ik daar blijkbaar niet in kan.

Nog vergeten te melden dat het probleem zich gesteld heeft na het verwijderen van papier dat was vast gelopen.

misschien even die printopdracht waar het papier bij vastgelopen is ff verwijderen als die nog in de lijst staat. anders ff papier bijvullen en printer resetten.

mvg
corstian

Printopdracht is verwijderd. Tot op heden al jullie sugesties geprobeerd maar niks helpt. De printer weigert te printen.........

Eindelijk gevonden. Op het idee gekomen om de printer gewoon eens te verwijderen en opnieuw te installeren en ja hoor..........hij print terug.
Allen hartelijk bedankt voor de reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan