printer via usb aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

haan50

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2003
Vorig jaar heb ik een hp photosmart 7655 gekocht, maar heb er niets als ellende mee.
Hij is aangesloten op de usb ingang.Hij heeft het een paar maanden gedaan en nu geeft hij de foutmelding: Er is een fout opgetreden bij het schrijven naar USB002 voor printer hp photosmart 7600.
Hij heeft geen verbinding meer met de computer. Dit gebeurd regelmatig. Ik had eerst usb 1 en heb een kaartje in laten bouwen met usb 2, maar dat is het ook niet. het is een hele toer om de printer geinstalleerd te krijgen, wat mij deze keer dus niet meer lukt.
Weet iemand een oplossing?
En hoe krijg ik alle software eraf na uninslalled?

Je wilt dus de software en drivers uninstallen ?
De software is waarschijnlijk te verwijderen via add/remove programs (Software).
De driver zou je kunnen proberen te uninstallen via de add/remove hardware wizzard, uninstall device, of v ia control panel -> printers.

Welke windows versie heb je ?

Heb je de mogelijkheden in mijn post al geprobeerd ?
Werkte dat ?
Ik vroeg vast naar je windows versie voor het geval het niet werkte, maar dan moet je wel ff melden dat je het geprobeerd had.

Mooi !
Ik wist niet dat je het nog niet geprobeerd had.....

Graag gedaan !. :thumb:

Ik heb alles opnieuw geinstalleerd en heb nog steeds geen verbinding tussen printer en computer. Wie weet de oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan