printer werkt niet meer na herinstallatie Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

dubke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2010
Ok, na uren zoeken voor een oplossing van mijn printprobleem zal ik mijn probleem hier eens uit de doeken doen... :o

Na herinstallatie van Vista werkt mijn printer niet meer. HP deskjet F380. Dit is de vaste printer, echter wanneer ik een andere printer toevoeg en test werkt deze ook niet. Reeds geprobeerd: zien of alle kabeltjes goed zitten, herinstallatie driver (wel 100x), controleprogramma van HP laten lopen, cartridges vervangen,...

Het is een all-in-one. Scannen doet hij nog wel, geen enkel probleem zelfs!

Ik ben echt radeloos, iemand nog ideeën?

1. Een testpagina printen met de printer zelf gaat wel?
2. Heb je de JUISTE vista driver gedownload (en niet die van CD)? Doe maar even via:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...nl&dlc=nl&submit.y=0&submit.x=0&lang=nl&cc=nl

- Wel even opletten of je Vista 64 of 32 hebt.
- Kijk eens bij de drivers onder updates, daar staan nog een paar updates die verbindingproblemen oplossen.

Voor de rest kan er eigenlijk weinig mis.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Alvast bedankt voor je reactie...

Ik heb inderdaad de driver gehaald van de site van HP, ook de updates zijn netjes geïnstalleerd. Niks dus :(

Een testpagina print hij ook niet af hoor, het is enkel de scanner die werkt (de andere richting dus). Wat ik wel merk in de printspooler is dat achter de naam van de printer "Vernieuwen" blijft flikkeren.

Goed om weten: de printer werkt perfect op een andere pc, het ligt dus echt niet aan mijn printer.

Nog ideeën? :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan