printer werkt niet meer!!">???

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmgras

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2000
Hallo,

Ik richt me weer eens aan jullie!! Ik heb een printer HP deskjet 850c en ik kon steeds naar volle tevredenheid printen. Maar nu opeens komt er steeds een fout melding als ik wil printen; daar staat dat er een fout is bij het afdrukken naar deze poort en ik moet controleren of de pc op de geldigepoort is ingesteld!!?? Ik weet niet waar deze fout vandaan komt, ik heb niets aan de pc en print instellingen veranderd!! IK heb om de fout te trachten te herstellen de printer opnieuw ge installeerd, maar de fout blijft. Bij de eigenschappen van de printer staan inderdaad 4 poorten vermeld.. hij staat en stond op USB uitgang..

Ik weet het niet meer.. wie kan een oplossing bieden??

help

Kan iemand mij helpen please..
ik moet nu veel printen en ik weet het niet meer.. ben niet een pc freak.. alleen gebruiker :))

probeer eens een systeemherstel naar de laatste dag at je printer nog goed werkte..

Hii
Ok ik wil dat proberen, maar hoe kan ik systeemherstel doen? Hoe pak ik dit aan>?
Graag reply met de stappen wat ik moet doen...

Start, alle programma's, bureau accessoires, systeemwerkset, systeemherstel.
en dan even goed de aanwijzingen volgen

Hallo,

OK ik heb het hele systeem zoals u boven beschreven hebt gedaan en er waren geen fouten te vinden. Ik heb de printer opnieuw geinstalleerd en nog steds geeft de printer dezelfde fout weergave... Hoe kan dat?
IK heb een usb poort voor de HP printer, altijd zoi gebruikt.. wat kan er nu de reden van zijn dat hij niet print????

Zijn er nog andere mogelijkheden die ik kan onderzoeken???
Graag reply

Zijn er helpers hier die nog een idee hebben waar ik moet zoken om deze printer weer aan de praat te krijgen??

Ik ben echt erg onthand

Ik probeer het nog een keer...

Ik heb via rechterklik op printer, bij de printerinstellingen naar de eigenschappen geklikt en daar bij kopje details geprobeerd de poortinstellingen te openen.. deze link knop werkt niet en gaat niet open.. is dit misschien het probleem.. dat ik in poortinstellingen niet kan komen?? Hoe kan ik dit wel?

Zijn er nog meer mogelijkheden om de p[rinter aan de gang te krijgen... apparaat is niet defect en de bekabeling is ook ok.. kan het wellicht de adapter zijn?die tussen printer en pc zit>?Kan die kapot zijn? hoe is dit te checken?

please

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan