Printer werkt niet met windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

irma000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jul 2011
Hallo allemaal,
Ik heb een Pixma MP110 (printer en scanner in 1) en windows 7 op mijn laptop. Helaas werkt mijn printer niet op mijn nieuwe laptop, heb al een nieuwe driver geinstaleerd maar niets lijkt te werken. Ik krijg steeds een bericht met ; geen beschikbare printer gevonde. Misschien dat jullie nog iets weten om de printer weer aan de praat de krijgen.
Bijvoorbaat dank!

Bijna alle Canon printers werken met Win7. Zoek even de laatste drivers op de canon site, misschien dat dat helpt.

dat heb ik reeds gedaan, maar dit hielp niet.
misschien andere ideeen?

Eerste wat je maar eens moet gaan doen is kijken of de Print Spooler service nog wel draait:
Maak een snelkoppeling naar services.msc op je bureaublad, rechtsklik erop en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
Kijk of de Print Spooler service wel gestart is. Indien niet, probeer 'm te starten en kijk welke meldingen je krijgt.
Kijk verder in de Logboeken (snelkoppeling naar eventvwr.exe en die ook als Administrator uitvoeren).
Kijk in Windows Logboeken -> Systeem naar meldingen over het niet starten van de Print Spooler service rond de tijd dat je de pc aanzette/opstartte.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan