printer wil niet printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Ik heb vandaag wel een paar keren mijn printer geinstalleerd,maar hij weigert te printen.
Is volledig geinstaleerd met orginele software disc.
Volgens een visite moet het iets te maken hebben : met iets in wachtrij of zoiets.
Wie kan mij verder helpen.

Je kan makkelijk controleren of je opdrachten in de wachtrij hebt.
Ga je naar > Start> Onder Configuratiescherm> Apparaten en Printers openen
Daar staat jouw printer, als je hem geopend hebt, heb je Eigenschappen van je printer en naast
Afdrukwachtrij weergeven> openen.
Succes...

Zie het nergens staan.

33ojxns.jpg[

Jan dit is volgens mij voor tweede keer dat je voor printer vraagde, heb jij zooveel problemen met printer (-s ) dan ??

Jouw printer kan je vinden ( neem ik aan dat je dat weet ? ) in Configuratiescherm \ Hardware en geluiden \ Apparaten en printers en net zolang je die daar als standaard printer zal niet aangeven, helaas zal je ook niet kunnen printen ..
Printer als standaard ! !.jpg

Maar volgens mij heb je ook printer software niet goed geinstaleerd ...toch ?? op jouw plaatje staat Epson XP 205 207 .........welke is dan precies 205 of 207 ?? / en weet je dat zeker ?? wie weet misschien heb je verkeerde driver ook GE-Installeerd ?? :( ?

Kijk even hier voor jouw echte en juiste, laatste en nieuwste driver :D -->> http://esupport.epson-europe.com/Su...WIYM58zV3pqc84epEbqjbJNi7r7zU002FZij95woU003D

Laatst bewerkt:
als er nog print pagina's in de spooler staat die niet gecanceld kunnen worden doe dan het volgende

Type CMD in de zoek balk in start
recht klik op CMD en druk uitvoeren als administrator

copieer en plak dan het volgende met de muis

net stop spooler
del /F /Q %systemroot%\System32\spool\PRINTERS\*
net start spooler

druk op enter en sluit het CMD scherm af zodra het niks meer doet

Laatst bewerkt:
:( Jan .... Janny janny, het zal ook mooi kunnen zijn voor andere gebruikers, als in toekomst zullen kunnen lezen( i.v.m. eigen printer problemen ! ! ) jouw commentaar over jouw oplossing ;)
Nu weet niemand dus wat je gedaan hebt en hoe je in echt probleem opgelost hebt ..

Laatst bewerkt:
:(roy, royke, royekkeeeeee.nadat geen van alle oplossingen die jullie gegeven hebben heb ik de printer die aangevinkt stond verwijderd.
Dan heb ik terug naar printer gezocht,stond nergens vermeld.De usb aansluiting verwijderd,en terug aangesloten.
De pc gaf aan ,app. installeren aan,en enkele ogenblikken later ,app. is klaar voor gebruik, en daar hij print.
Wat ik verkeerd heb gedaan weet ik niet,de printer is een paar jaar oud,de cd met software was erbij.
Op mijne andere desk pc heeft hij altijd gegaan,maar nu had ik een andere pc aangesloten(omwille dat hij te traag en te vol zat)
De wachtrij was leeg ,printer stond groen aangevinkt,en gisteren deed hij het niet,vandaag wel(misschien met een nachtje slapen):thumb:

68by89.gif
Kik nou, dat is dat goed gedaan ! :d
2usfjnn.gif

En Jan i.v.m. ouderdom mij printer daar wat je ziet :o ( op screenshot ! ) is veel meer dan 8 jaar oud, en het werkt als een speer, ik heb nog twee andere nieuwe dat ik gebruikt ( altijd EPSON ! ) ...
:D maar deze uit nostalgie en omdat goed werkt origin-kleuren ( 4 kleuren ! ) zijn altijd redelijk betaalbaar enz... wil ik niet kwijt ..

Laatst bewerkt:
zupo5l.gif
Neiii hij werkt goed maakt ook nauwelijks geluid, en ik weet niet wat ik mee niet kan, drivers zijn nog steeds enz..;)

P.S. Vergeet maar niet bij jouw printer-plaatje ( :D boven ! ) nog IMG] bijzetten :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan