printer wordt niet herkend, canon mp610

Status
Niet open voor verdere reacties.

astrido

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2008
Beste allen,

Al vier dagen probeer ik op allerlei manieren aan mijn dell computer die op windows xp draait een nieuwe printer te installeren. Dit is een Canon MP610.

Ik heb de handleiding gevolgd en via de installlatie cdrom de boel geprobeerd te installeren, maar hij blijft 'hangen' in het feit dat hij de printer niet herkent en maakt dus geen verbinding tussen computer en printer. Ik kan daardoor ook met installeren niet verder gaan.

Ik heb een laatste versie van de driver vanaf de canon site geinstalleerd, een kortere usb kabel aangesloten enz enz...maar na al die dagen van alles proberen kom ik er niet meer uit.

Wie heeft raad?

alvast dank

astrid

Servicepack 2 geinstalleerd en de moederbord drivers?

Servicepack 3 onlangs toen hij het niet deed, maar had geen effect. Wat bedoel je met de moederbord drivers?

Kwam net tegen dat er geen stuurprogramma's gevonden kunnen worden (code 28) om de hardware te installeren.

Idee wat ik hiermee kan?. Heb al vanaf canon site de xp driver geinstalleerd en ook gewoon de installatie cdrom gevolgd.

Astrid

Kwam net tegen dat er geen stuurprogramma's gevonden kunnen worden (code 28) om de hardware te installeren.

Idee wat ik hiermee kan?. Heb al vanaf canon site de xp driver geinstalleerd en ook gewoon de installatie cdrom gevolgd.

Astrid

Per dag worden we wijzer....

Ik ben erachter gekomen dat bij installatie van de driver van de printer de Winzip Self Extractor zijn werk niet doet. Hier blijft hij in hangen en kan zo de set up van de driverinstallatie niet uitvoeren.

Nieuwe versie van WInzip geinstalleerd, maar dat maakt geen verschil.

Gaarne meedenken van jullie, wordt zeer gewaardeerd!

Astrid

Nou, geen oplossing gevonden, van alles geprobeerd.

Toen maar een backup van alles gemaakt en de computer geheel leeg gemaakt en alles er opnieuw op. Dit werkte, maar wel een enorme klus.
Maar gelukkig nu een functionerende printer en computer.

A

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan