printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

boeffie

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
ik denk dat meerdere dit probleem wel hebben en ik hoop dat iemand het antwoord weet: mijn printer HP Laserjet 6L spuugt er meerdere blaadjes uit als ik 1 pagina print, en dit is zo irritant dat ik hoop dat jullie weten hoe ik dit probleem kan oplossen. alvast bedankt

Verplaatst van Software (???) naar Printers.

Probeer eens om ssn schoonmaakpagina te maken en die er doorheen te laten lopen. Probeer anders eens de looprollen in de papierbakken schoon te maken.

xcuse me dat het verkeerd stond , schijnbaar niet goed gekeken.
alles nogmaals schoongemaakt en drivers geupdate ik hoop dat ie nu normaal blijft doen

Dit Probleem is mij bekend bij printers van HP. Ik heb toen op de site van HP gekeken en tot 31 oktober kon je gratis een hulpmiddel aanvragen om het te verhelpen.( werd opgestuurd vanuit Engeland.... :thumb: voor HP) Het is een klein dingetje dat je onderin de printer moet duwen door middel van een kartonnen 'plankje' (separation pad). Naar mijn beste weten is het een probleem van de 6L, 5 L en van de 1100. Ik heb toen werkelijk álles geprobeerd. Maar alleen met dat dingetje van HP is het verholpen.Dit geeft de site van HP nu aan. het bestel nummer is RF5-1939-000CN voor het separation pad. Dezelfde pad zit ook in een maintenance kit voor de L6. De meeste kans maak je bij een bedrijf die onderdelen van HP voert. Succes:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan