printer

• Onderwerp starter Onderwerp starter wiel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wiel

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
hoi,

Vanmorgen verscheen er een venster (bijlage)
en als ik hierop bevestig met negeren gaat mijn printer ongeveer 20 blanko vellen verwerken. Als ik afsluit blijft dit venster terugkomen. Als ik de temp leegmaak en de prullenbak ook begint het verhaal opnieuw. Door de vertraging van het systeem door de virusscanner kon ik zien dat het uit system 32 kwam. Deze exe heet mscdexnt.exe. Wat is dit voor een bestand? Kan ik dit zonder gevolgen weggooien, of vervangen?

Bijlagen

• fout.jpg
    fout.jpg
    17 KB · Weergaven: 29
Geplaatst door wiel
hoi,

Vanmorgen verscheen er een venster (bijlage)
en als ik hierop bevestig met negeren gaat mijn printer ongeveer 20 blanko vellen verwerken. Als ik afsluit blijft dit venster terugkomen. Als ik de temp leegmaak en de prullenbak ook begint het verhaal opnieuw. Door de vertraging van het systeem door de virusscanner kon ik zien dat het uit system 32 kwam. Deze exe heet mscdexnt.exe. Wat is dit voor een bestand? Kan ik dit zonder gevolgen weggooien, of vervangen?

wellicht kan je beter dat bestand in de temp map verwijderen en dan nog eens opnieuw opstarten

dat heb ik gedaan, temp leeg prullenbak leeg en gelijk opnieuw opstarten. Het bestand staat dan weer in de temp.

groeten
Wiel

het viel me op dat er ook een log file met de naam bridge in de temp verscheen. Een blik in de lijst opstarten met msconfig. Hierin staat ook iets met bridge, uitgevinkt. Het venster verschijnt niet meer.

groeten
wiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan