printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

nuluji70

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2006
Berichten
171
Ik heb gisteren een printer geïnstalleerd en nu wil windows niet opstarten.
Ik kreeg een bericht dat ik kan proberen te repareren, oké cd erin maar helaas.
Kan het bestand set-up dd,sys niet in het geheugen laden,de foutcode is 4.
Dat bericht krijg ik,wat moet ik verder doen.
 
Welke printer? (merk, typenummer)

En welke software heb je geïnstalleerd?
 
Hoi,

Ga eerst naar het herstelpunt voordat je pogingen deed tot installatie !!!!
Vaak is een niet goed afgeronde installatie of niet de juiste volgorde in de stappen van installatie de oorzaak.
Bij sommige printers sluit je eerst de printer aan, waarna de installatie van de driver en andere software plaatsvindt.
Bij heel veel printers begin je met de installatie-cd, waarna in een bepaald stadium wordt gevraagd de printer aan te sluiten en aan te zetten.

Maar nogmaals: vaak werkt het niet meer omdat je al eerdere pogingen hebt gedaan en is mijn 'remedie' de oplossing.
 
Hoi nogmaals,

set-up dd,sys .... vreemd 'bestand'

Soms is er iets mis met de installatie-cd.
Je hebt sowieso de meest recente driver- en softwareversie als je deze van de site van de fabrikant download en vervolgens installeerd:

http://downloads.lexmark.com/cgi-pe...163:12:0:551:0:0&searchLang=nl&os_group=WinXP

Ik vind dit allemaal goed en wel, ik wil alles doen wat je zeg maar als ik hem niet aan de praat krijg hoe moet ik dat allemaal doen, hij start niet.
 
Hoi,

Wat start niet ..... , je bent zo helder als koffiedik, sorry dat ik het zeg :rolleyes:
Mijn tip was, EERST terug te gaan naar een herstelpunt - in WinXP dus - direct voordat je met je installatiepogingen begon gisteren.
Vervolgens download je de driver en software bij Lexmark en die sla je eerst op.
Hierna installeer je van daaruit.
Je moet de installatiehandleiding van de printer nalopen om te juiste stappen te doen.
Waarschijnlijk moet je de printer pas aansluiten als je de installatieprocedure van driver en software hebt afgerond, OF tijdens de installatie.

Sorry, las even verkeerd.
Helpt het door op te starten in de veilige modus? Ehh, dit had Vis Ta ook al gesuggereerd .....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan