printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kansloos

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2013
hallo

daar ik van provider ben veranders , werkt de printer niet,
daarom wil ik hem opnieuw installeren, heb in de configuratiescherm de software al verwijderd van de hp maar in progamfiles staat nog de map hp gevuld met verschillende bestanden,o.a temp, common, die is niet verwijderd , kan ik deze map met inhoud zonder problemen vewijderen, moet ik de printeraanzetten met verwijderen , en op nieuw installeren
ik werk draadloos het is de hp 4500 all-in

graag hierop een antwoord naar kansloos

m.v.gr.

Een uninstall kan nog bepaalde voorkeuren bewaren. Deze zouden echter niet in conflict moeten gaan met andere software en drivers. Als je gewoon de driver van je nieuwe printer (vanaf CD of anders vanaf de website) installeert zou hij moeten werken. Vergeet niet bij het printen de juiste printer in de lijst met printers te selecteren (het is ook mogelijk om je standaardprinter in te stellen in configuratiescherm).

Normaal gesproken mag het veranderen van provider niet het printen beïnvloeden. Wat waarschijnlijker is, dat jouw nieuwe provider ook een nieuwe router/modem heeft geleverd met een andere ip-range dan de vorige provider.
Ik stel voor het ip adres van de wireless printer te vergelijken met de ip-range welke nu door de nieuwe provider gebruikt wordt.

Deels mee eens met de laatste reactie.
Als je printer en je modem/router een wps knop heeft is het zo gepiept je printer weer aan de praat te krijgen.
Deinstalleren van de drivers had niet nodig geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan