Hallo,
ik heb een HP 3650, en nu heb ik 2 originele HP cartidge's van iemand gekregen (wel gebruikt) maar die worden door de printer niet herkend!!
Het lampje op printer blijft knipperen.
Nu heb ik uiteraard de tips en trucs op de HP site opgevolgd, maar het probleem blijft gewoon bestaan.
Doe ik mijn eigen cartrigde's er weer in, dan worden deze zonder meer herkend.
(overigens mijn zwarte doet het niet meer, maar dat probleem heb ik op Helpmij gelezen, en dat zal ik opvolgen!!)
Maar onddanks dat ie niet afdrukt, herkend de printer de cartidge wel.
Weet iemand misschien nog een oplossing?? of rest mij een nieuwe halen??
Ik heb flesjes inkt om na te vullen, en ook gebruikt in mijn cartigde's.
De kleur doet het prima, de zwarte niet.
Ook de truc die op de verpakking van de leverancier staat "het afplakken van 2 contacten" om de printer in de maling te nemen dat er een andere cartigde inzit werkt niet!!
Hoofdvraag: Niet herkenen van originele cartridge!!! en hoe los ik dit op
ik heb een HP 3650, en nu heb ik 2 originele HP cartidge's van iemand gekregen (wel gebruikt) maar die worden door de printer niet herkend!!
Het lampje op printer blijft knipperen.
Nu heb ik uiteraard de tips en trucs op de HP site opgevolgd, maar het probleem blijft gewoon bestaan.
Doe ik mijn eigen cartrigde's er weer in, dan worden deze zonder meer herkend.
(overigens mijn zwarte doet het niet meer, maar dat probleem heb ik op Helpmij gelezen, en dat zal ik opvolgen!!)
Maar onddanks dat ie niet afdrukt, herkend de printer de cartidge wel.
Weet iemand misschien nog een oplossing?? of rest mij een nieuwe halen??
Ik heb flesjes inkt om na te vullen, en ook gebruikt in mijn cartigde's.
De kleur doet het prima, de zwarte niet.
Ook de truc die op de verpakking van de leverancier staat "het afplakken van 2 contacten" om de printer in de maling te nemen dat er een andere cartigde inzit werkt niet!!
Hoofdvraag: Niet herkenen van originele cartridge!!! en hoe los ik dit op