printerinstallatie onder Win 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanstoon

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2003
Ik krijg mijn printer HP deskjet 5150 niet op mijn comp geinstalleerd.
Ik werk met Win 2000 prof. Ik volg de wizard printer toevoegen en dan geeft hij aan "geen plug and play printers gevonden" Mijn printer heb ik op de USB poort aangesloten. Als ik verder ga en een printerpprt selecteer (USB001) mag ik een printer kiezen en kies HP, diskette en enter op de betreffende driver (HPF5100k). Er gebeurt niets.
Als ik de printer in Veilige Modus wil toevoegen, krijg ik de melding: "Kan niet doorgaan door gebrek aan hulpbronnen. Het afdruksysteem is niet beschikbaar."
Als ik hem weer opstart in Veilige Modus en de printer er aanhang, krijg ik de melding: er is een fout opgetreden... Poging tot loslaten van mutex die geen eigendom is van de aanvrager.

Als ik de printer op een andere comp aansluit (met Win98SE) dan heb ik geen enkel probleem en loopt hij binnen 1 minuut als een zonnetje.

Wie o wie kan mij helpen.

Houdt u aub rekening met het feit dat ik maar een amateur ben. Dus geen moeilijke kreten, anders snap ik er helemaal niks meer van.

Eerst de software installeren en dan pas de usb printer aansluiten.

Nu dus eerst alle software verwijderen van de printer, printer afkoppelen en dan het bovenstaande uitvoeren.

Opgelost.
Hardstikke bedankt.
Wat is het toch allemaal simpel.:thumb:

En tot de volgende keer;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan