Printerpoort kaart zonder drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remco80

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
Beste lezer,

weet iemand toevallig welke drivers ik voor deze printerpoort kaart nodig heb? zie bijlage.
Ik heb overal gezocht, blijkt een kaart van sunix te zijn.

Alvast bedankt

Bijlagen

• Printerpoort kaart 2.JPG
    Printerpoort kaart 2.JPG
    52,6 KB · Weergaven: 54
Welk besturing systeem heeft u?

Heeft u hem al eens in de computer geplaatst?
Als u Windows xp heeft zal hij waarschijnlijk zeggen dat hij nieuwe hardware heeft gevonden.
En zal die waarschijnlijk zelf de drivers installeren van de kaart.

Groetjes, Flydragon

bedankt voor jullie reacties.

De kaart wordt niet direct door windows herkent, dus dat is helaas geen optie. Op de site van Sunix wordt de driver voor deze kaart niet meer aangeboden, volgens mij is dit model 4014.
Nu heb ik een sunix driver archief gevonden (PCIIO56), waarin de driver voor het model 4014 zou moeten zitten, maar als ik deze probeer te installeren geeft de pc aan dat dit niet de juiste driver is.
Op de helpdriver site moet je betalen voor de driver en ik ben bang dat het toch niet de juiste driver is en je dan toch je geld kwijt bent (bij PCIIO56 archief), hebben jullie nog andere opties?

Intrigerende vraag: waarom wil je deze kaart uit de tijd van "vrouw Holle" in je PC zetten? Als het is om een oude printer die alleen maar een LPT ingang heeft aan te sluiten, kun je daar ook een usb to parallel kabeltje voor kopen.........

Helaas heb ik ook niets meer kunnen vinden. Ik denk dat er nooit drivers online hebben gestaan van het bedrijf zelf. En wanneer gebruikers deze niet op het net gezeten hebben dan is er helaas weinig te krijgen.

Succes en ik zou zeggen volg de tip van ErpCity op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan