printerprobleem CanonpixmaMP140

Status
Niet open voor verdere reacties.

diallo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2008
Kan iemand me helpen ik heb een Pixma canon gekockt, ik krijg hem niet aan de praat ik heb vista thuis draaien???
Die cd die ik gekregen heb kan ik niet gebruiken om te installeren

Welk type Pixma is het.?
Heb je al gekeken of er op de site van Canon een Vista te update te downloaden is?

Hoi,

Hier kan je de drivers en andere software voor je MP140 vinden.

http://software.canon-europe.com/products/0010525.asp

Let er goed op dat je die voor de juiste Vista-versie download (64- of 32-bit)
Overigens een wonderlijk verhaal, want de driver voor Vista32 is dezelfde als die voor XP e.d. dus het zou 'gewoon' moeten werken, tenzij je Vista in de 64-bits versie hebt natuurlijk

Overigens een wonderlijk verhaal, want de driver voor Vista32 is dezelfde als die voor XP e.d. dus het zou 'gewoon' moeten werken, tenzij je Vista in de 64-bits versie hebt natuurlijk

Heb hetzelfde meegemaakt met overstap van xp naar Vista: driver op cd was goed voor xp maar veel te oud voor Vista. Recente xp-driver is nu ook goed voor Vista.

Grtz

Heb hetzelfde meegemaakt met overstap van xp naar Vista: driver op cd was goed voor xp maar veel te oud voor Vista. Recente xp-driver is nu ook goed voor Vista.
Dezelfde ervaring gehad met een Pixma 4000, draait prima op Vista na software download.
Hp neemt vaak niet eens de moeite om, voor in hun ogen oude hardware, goede drivers te schrijven.

Dezelfde ervaring gehad met een Pixma 4000, draait prima op Vista na software download.
Hp neemt vaak niet eens de moeite om, voor in hun ogen oude hardware, goede drivers te schrijven.

Buh ... klets jij nu niet een beetje uit je nek?
Je hebt zelf niet eens een HP, maar een Canon .....
Wat heeft dat dan te maken met 'goede drivers' van HP?

Buh ... klets jij nu niet een beetje uit je nek?
Uit mijn nek kletsen doe ik niet, dat laat ik liever aan een ander over om even te reageren op je onbeschofte opmerking.

Dit was van mij een opmerking in het algemeen, aangaande vrij nieuwe HP hardware waar ze niet eens de moeite meer voor nemen drivers of programma aanpassingen voor te schrijven.
Waarvan akte.

Uit mijn nek kletsen doe ik niet, dat laat ik liever aan een ander over om even te reageren op je onbeschofte opmerking.

Dit was van mij een opmerking in het algemeen, aangaande vrij nieuwe HP hardware waar ze niet eens de moeite meer voor nemen drivers of programma aanpassingen voor te schrijven.
Waarvan akte.

Goed anders gesteld: wat heeft jou antwoord nu te maken met de vraag van diallo.
Want hij/zij heeft immers ook geen HP .......
Was overigens niet 'onbeschoft' bedoeld, eerder verbaasd:
Jij bent niet gek .... begint over HP terwijl ts een Canon heeft, geeft geen zinvol advies aan ts ..... hebt kennelijk iets 'tegen' HP, terwijl je zelf geen printer meer van ze hebt .....

Ehhh .. :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan