Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overigens een wonderlijk verhaal, want de driver voor Vista32 is dezelfde als die voor XP e.d. dus het zou 'gewoon' moeten werken, tenzij je Vista in de 64-bits versie hebt natuurlijk
Dezelfde ervaring gehad met een Pixma 4000, draait prima op Vista na software download.Heb hetzelfde meegemaakt met overstap van xp naar Vista: driver op cd was goed voor xp maar veel te oud voor Vista. Recente xp-driver is nu ook goed voor Vista.
Dezelfde ervaring gehad met een Pixma 4000, draait prima op Vista na software download.
Hp neemt vaak niet eens de moeite om, voor in hun ogen oude hardware, goede drivers te schrijven.
Uit mijn nek kletsen doe ik niet, dat laat ik liever aan een ander over om even te reageren op je onbeschofte opmerking.Buh ... klets jij nu niet een beetje uit je nek?
Uit mijn nek kletsen doe ik niet, dat laat ik liever aan een ander over om even te reageren op je onbeschofte opmerking.
Dit was van mij een opmerking in het algemeen, aangaande vrij nieuwe HP hardware waar ze niet eens de moeite meer voor nemen drivers of programma aanpassingen voor te schrijven.
Waarvan akte.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.