printerprobleem in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

odeprinsjes

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2014
Goede middag.
Ik heb hier een probleem met het printen van mijn E-mail.
Heb nergens problemen met printen maar alleen in mijn E-mail van Outlook (voorheen Hotmail)
Als ik op afdrukken druk komt onderin wel het printertje te staan en als ik die open, staat de printer op afdrukken maar er gebeurd niets.
Herstart ik nu mijn computer dan print hij het alsnog af.
Wie kan mij helpen ?

groetjes Jan

Er staat niet echt veel technische info in je startposting:
a. Versie Outlook
b. Versie Windows

Als ik ervan uit mag gaan dat je Outlook 2010 of hoger hebt en Windows Vista of hoger, maak een snelkoppeling naar het volgende:
%userprofile%\AppData\Roaming\Microsoft\Outlook
Sluit Outlook, dubbelklik de snelkoppeling en hernoem daar OutlPrnt, Outlook.srs (indien aanwezig) en Outlook.xml (indien aanwezig).
Start Outlook opnieuw en kijk of er verandering optreedt.

Indien niet, start Outlook in Veilige modus (dus houdt de Ctrl-toets erbij vast zodra je Outlook start, geef Ja op de vraag of je Outlook in Veilige modus wilt starten. Natuurlijk kun je dan de Ctrl-toets loslaten).
Kijk of het dan wel goed print. Indien ja, daarna Outlook weer afsluiten en dan weer opnieuw starten (zonder Veilige modus). Kijk of het dan ook weer goed gaat met printen.

Tijs.

Sorry dat ik dat niet vermeld heb maar werk hier met Windows 10 en Outlook is dat wat omgezet is van hotmail.
Heb wel office 2013 op deze Pc maar gebruik daar outlook niet.

Je zet je vraag in Outlook-sectie, maar je lijkt webmail te bedoelen??
Dus (bijv.) inloggen op http://mail.live.com of https://outlook.com en dan (vanuit je webbrowser, dus) een bericht afdrukken door die te openen en op de ... te klikken en dan Afdrukken kiezen of in de lijst via het activeren/markeren van een mail, klikken op de ... en te kiezen voor Afdrukken?

Niet dat ik daar een oplossing voor heb, maar je zou eens een andere webbrowser kunnen proberen en kijken of het probleem zich daar ook voordoet (Firefox of Opera, bijv.)

Tijs.

Bedankt dnties.
Via Google grome werkt het prima verder geen probleem. waarom het niet werkt via Microsoft edge weet ik niet maar het is opgelost. Dank je voor de snelle hulp. Via Microsoft komt het er naar +/- 2 uur alsnog uit. εγκάρδιος ευχαριστώ

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan