Printerprobleem voor de wizzkid II

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cevrix

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2002
Hoihoi!

Ik heb net een hele discussi met wispher 380 achter de rug, die me heel erg goed heeft geprobeerd te helpen. Maar ondanks zijn expertise mocht het niet baten.

In het kort, mijn nieuwe printer doet het op mijn relatief nieuwe pc (met windows xp home) niet. Zodra ik de usbkabel van de printer inplug en ik zet de printer aan, start de pc op nieuw op en blijft dat doen zonder windows helemaal te laden. Halverwege de opstart, boot hij opnieuw, totdat ik de stroom weer van de printer af haal... (of de usb kabel eruit natuurlijk)

De printer en kabel zijn beide op een andere pc getest en werkt daar zonder problemen. Volgens de man van Dixons is het een software probleem, maar ik denk daar anders over; gezien het feit dat de (nieuwste) drivers en overige printer sofware inmiddels een keer of vier zijn geinstalleerd en verwijderd.

Omdat andere usb apparaten goed lijken te werken, o.a. de usbstick en wireless internet adapter, lijkt het aan de voeding te liggen, maar het zou ook kunnen dat het met de poorten zelf te maken heeft? Iemand een idee?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan