Printerserver draadloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpflikweert

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2012
Ik wil graag mijn printer (Epson CX16NF met netwerkkaart en USB host) opnemen in het netwerk. Ik heb alleen niet de mogelijkheid om dit d.m.v. kabels te doen. Het zal via WiFi moeten gebeuren.

Mijn systeem bevat o.a. de volgende onderdelen;

Router: KNP experiabox (nieuwste type, 2 mnd oud)
Laptop: Windows 7 64bit
PC: Windows 7 64bit
Printers: Epson CX16NF & HP CP1025 (geen netwerk kaart) Dymo 400 Turbo

Wat kan ik het beste aanschaffen om te kunnen printen. Als de Epson werkt ben ik al een heel eind geholpen, uiteraard zou ik het liefst alle printers gebruiken.

Alvast bedankt voor de tips / hulp.

Zijn homeplugs een optie?

black_base_ea203w_homeplug_av_200mbps.jpg

Laatst bewerkt:
@Snijworst,

Dat heb ik al geprobeerd maar dat geeft storingen met de adapters die al in gebruik zijn van KPN voor de digitale TV.

Ik ben dus echt op zoek naar iets wat ik bij de printer(s) kan zetten en wat draadloos het netwerk op kan.
Ik heb wel e.e.a. gezien bij o.a Conrad maar ik heb geen idee of dit werkt. De recensies die ik er over lees zijn niet echt super.

Ok. Nou ben je waarschijnlijk erg tevreden over je huidige printer, maar een nieuwe met wifi heb je al voor de prijs van 2 cartidges

Ik vind het zonde om een prima printer weg te doen puur voor het wifi gebeuren.
Inmiddels heb ik een SX-2000WG van Silex gekocht voor 25,-
Samen met een Sitecom USB hubje wat ik er bij kreeg werken nu al m'n printers prima :) Kan nu ook m'n Dymo 400 Turbo vanaf alle pc's en laptops aansturen.

Opgelost dus.

Nu nog wel wat andere netwerk problemen maar dar zal ik ff een nieuw topic voor aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan