printexplosie

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Als mijn vriendin op haar printer een mail wil afdrukken van 1 pagina dan komen er plotseling 35 pagina's uit de computer gerold. Zij heeft dat niet zo ingesteld. De printer slaat a.h.w op hol.

Wat kan er aan de hand zijn?

sgrav000

Misschien werkt de printer gewoon niet met de geinstalleerde driver. Ik heb wel eens gestoeid met een printer die door XP herkend werd (lees: er bestaat geen besturingssysteem die door XP ondersteund wordt). Gevolg: een pak papier aan kladpapier er bij.

Vraagje:
1 welke printer / welk windows versie
2 komt het probleem voor bij printen van mail of ook bij het printen vanuit WP / words etc?
3 printer recent aangesloten? Of is dit een probleem wat ontstond nadat eea functioneerde?

groetjes

math wenders

Voor foutjes hadden ze zo'n mooie aanpassen knop gemaakt, kan jet het verbeteren :D :thumb:

Wordt hetzelde mailtje 35x geprint, of 1 print met 34 lege pagina's of allemaal pagina's met rare tekens (ASCII) ?

opgelost

De verzender van de e-mail die de printer van mijn vriendin met 35 prints opscheepte meldde dat het probleem door haar werd veroorzaakt. Bij het opstellen van de e-mail haperde de ENTERknop waardoor de e-mail 35 pagina's lang werd.

Dank voor het meedenken, sgrav000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan