• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Printopdracht geven in ander bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robjuh20

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2012
Beste,

Ik ben bezig met een factuursysteem. Nu is mijn vraag dat ik zodra ik in het ene bestand een werkmap opsla, hij automatisch in een ander Excel bestand dezelfde werkmap een PDF 'print'. Is dit mogelijk door middel van in dat werkblad een knop te plaatsen waar de code achter gezet moet worden? En mocht mijn vraag onduidelijk zijn, hoor ik het graag. Alvast super bedankt voor jullie hulp!

Ik ben bang dat dat toch niet helemaal hetzelfde is. Aangezien mijn internet vastloopt als ik een bijlage wil toevoegen, ga ik het proberen heel goed te verwoorden. Ik heb 2 bestanden. Het ene is het invulblad (_SJABLOON (prijs)) en het andere is het blad wat voor een klant bestemd is (_SJABLOON). in het invulblad zitten 52 weken verwerkt, in het blad voor de klant 52 weken + 26 facturen (om de 2 weken een factuur). Als ik nu aan het werk ben in het invulblad en deze heb ik klaar (van bijvoorbeeld week 10), dan wil ik graag in dit blad een knop hebben waarmee ik in het blad van de klant week 10 kan uitdraaien (dit mag als PDF, maakt niet zo heel veel uit). Dus dan denk ik dat de code er heel anders uit moet zien. Mocht dit niet zo zijn, mijn excuses, dit is de eerste keer voor mij dat ik een forum gebruik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan