Printprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeorgeM

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb een printer aangesloten in W2000, geen foutmeldingen bij installatie. (Canon FaxL280, die ook kan printen-USB) Wat is het geval, als ik een testprint wil draaien dan komt er wel een pictogram, maar vervolgens geen testprint, pictogram verdwijnt na enige tijd zonder een foutmelding te geven.
Nu, wanneer ik een nieuw document aanmaak in word, en ik geef een printopdracht dan komt deze er perfect uit.(???). Hoe kan dit, nieuwe documenten worden geprint, maar bestaande documenten niet en ook geen testpagina. Is hier sprake van een structueel probleem in windows 2000. (printer werkt wel goed op andere computer, ook met W2000)

Met dank . . . .

canon fax-l280

Ik denk dat het met software en drivers te maken heeft. Heb namelijk het zelfde probleem maar dan in windows xp. Voorheen had ik windows me daar werkte hij perfekt. Sinds kort heb ik windows xp home op dezelfde pc hij print geen zelftest maar wel tekst in word en wordpad enz. maar als ik er een afbeelding aan toevoeg dan print hij niks uit. het probleem is dus dat ik nu geen afbeeldingen meer kan uitprinten. In de zelftest zit ook een afbeelding daarom print hij deze dus ook niet. zoek dus nu naar een oplossing!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan