Printproblemen Canon i850

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andre61

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2001
Mijn 2 a 3 jaar oude printer Canon i850 print met erg veel horizontale strepen.

Het volgende heb ik al geprobeerd:
- uitlijnen van de printerkoppen
- reinigen van de printerkoppen
- diep reinigen van de printerkoppen
- nieuwe inktcartidges

Weet iemand nog een oplossing, want in de handleiding staan verder geen mogelijkheden?
De printer wordt 3 a 4 keer per week gebruikt.

Een nieuwe kopen...

je hebt nog lang mogen doen met de canon van jou,, mijn vader had ereen die al na 1 jaar hetzelfde probleem had, en ook geen oplossing voor te vinden.
Ik heb het dan wel over hetzelfde type. Wil hiermee niet zeggen dat Canon slecht is, maar wel toevallig hetzelfde probleem wat ik nu lees.

gr. Marcel

Dank voor jullie reacties.

Een nieuwe kopen kan altijd nog:(

Ik gebruik standaard inktjet papier dat ik al jaren gebruik.

1marcel zei:
Een nieuwe kopen...

je hebt nog lang mogen doen met de canon van jou,, mijn vader had ereen die al na 1 jaar hetzelfde probleem had, en ook geen oplossing voor te vinden.
Ik heb het dan wel over hetzelfde type. Wil hiermee niet zeggen dat Canon slecht is, maar wel toevallig hetzelfde probleem wat ik nu lees.

gr. Marcel

Nogal grof.

@ Andre61, Probeer de onderkant van de parkeergarage, voor je catridges, eens zuiver te maken.

Ga als volgt te werk

1° volg de procedure voor het vervangen van de cartidges.
2° waarschijnlijk langs rechterkant ga de garage vinden.
3° daar onderaan bevinden zich viltjes, met een wattestaafje deze zuiver maken.

Na verloop van tijd, worden deze uiteraard vuil, en dat kan dus strepen veroorzaken.

Misschien wel grof gezegd,

Maar ben bang dat het aan de printekop ligt, dit is toen ook al uitgelegd aan mijn vader.

Wel goed dat er meerdere reacties erop komen, want als het probleem geholpen wordt hiermee , kan ik dit ook verder gebruiken want dezelfde printer heb ik hier nog staan en dan nog leuk om dat probleem ook op te lossen.

Ik hoop dat Andre61 het lukt .....
gr. Marcel

1marcel zei:
Misschien wel grof gezegd,

Maar ben bang dat het aan de printekop ligt, dit is toen ook al uitgelegd aan mijn vader.

Wel goed dat er meerdere reacties erop komen, want als het probleem geholpen wordt hiermee , kan ik dit ook verder gebruiken want dezelfde printer heb ik hier nog staan en dan nog leuk om dat probleem ook op te lossen.

Ik hoop dat Andre61 het lukt .....
gr. Marcel

Het kan natuurlijk de printkop zijn, maar uit ervaring, nu wel met HP printers, weet ik dat mijn antwoord een mogelijke oplossing kan zijn.Lukt het niet, dan is het pech, we horen het wel.

Je kan beter een nieuwe printer dan twee cartidges dat bijna net zo duur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan