printproblemen vanuit opgeslagen documenten in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

utrecht35

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2007
Als ik print vanuit Word dan komen de letters er niet zo uit als bedoeld: ze staan afwisselend ver van elkaar af, ook over elkaar. Ik gebruik arial dus geen exotisch lettertype. Ik heb het ook vanuit verschillende documenten die staan opgeslagen geprobeerd. Als ik vanuit Outlook print geeft het geen problemen. Ook als ik een nieuwe tekst maak in een nieuw document lijkt het goed te gaan.

Ik gebruik Word 2002 en besturingssysteem XP home edition.

Als ik bijvoorbeeld een mail vanuit Outlook print geeft het geen problemen.

Probeer het volgende eens:

1. Start
2. Uitvoeren
3. Type nu in: winword /a en klik o OK

Word wordt nu gestart maar laad niet de normal.dot en add-ins.
Probeer nu eens of je de problemen nog hebt.

Zo ja dan kan het zijn dat de normal.dot niet helemaal goed is. Verwijder deze eens en start Word opnieuw. Word zal dan opnieuw een normal.dot aanmaken.

Lokatie normal.dot: C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Application Data\Microsoft\Sjablonen

Blijft het probleem bestaan probeer dan eens om een document die problemen geeft eens alle tekst te kopieren en te plakken in een nieuw document.

Lukt het dan wel ?

je bedoelt dat het wel goed gaat met de optie: winword /a

Zo ja dan moet je even normal.dot verwijderen. Daar staat dan iets verkeerds in. Als je deze hebt verwijderd dan start je Word weer op de normale mannier zoals je gewend bent en dan maakt hij een nieuwe normal.dot aan. Het zou dan weer goed moeten gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan