Printproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wpepels

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2009
Beste Lezers,

Ik heb een printprobleem, ik kan een mail niet uitprinten op de normale manier, ook niet via de knop printscreen op het toetsenbord, vreemd genoeg print hij de mail wel uit als ik op de optie (mail) doorsturen klik en dan op de optie afdrukken of het print icoontje klik.
Verder worden mijn bankafschriften ook niet uitgeprint via MSN internet Exlorer, hij print ze wel uit via Firefox.
Documenten via Word worden wel goed uitgeprint.
Ik heb de printer al verwijderd en opnieuw geinstalleerd en een testpagina afgedrukt.
Wat kan het euvel zijn, heeft het iets met Firefox te maken, instellingen of zo, ik werk het liefst met MSN internet explorer.
Alvast bedankt, groet,
WPepels

Welk e-mailaccount heb je, Hotmail of een ander? Met welk online bankieren programma werk je?

Welk e-mailaccount heb je, Hotmail of een ander? Met welk online bankieren programma werk je?

Hallo, de e-mail account is van Home, ook als we appart Hotmail opstarten via Internet Explorer dan print hij daar ook niet, vreemd genoeg print hij dan wel als we Hotmail via Firefox optarten, maar outlook blijft hij weigeren te printen.
Het online Bankier programma is van de SNS bank,
A+vast bedankt, groet, WPepels

Ik denk dat het toch aan (de instellingen van) je printer ligt. Wat is het merk en type? Heb je de allerlaatste stuurprogramma's geinstalleerd?

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het toch aan (de instellingen van) je printer ligt. Wat is het merk en type? Heb je de allerlaatste stuurprogramma's geinstalleerd?

Ik denk van niet, mocht dat zo zijn dan moet hij helmaal niet printen lijkt mij.
Ja ik heb het neuwe stuur programma geinstalleerd.
Zelf heb ik het vermoeden dat er ergens een conflikt is tussen Explorer en Firefox, maar vreemd genoeg print hij dan wel de mail uit als ik op "doorsturen" klik, kan het niet verklaren, heb al alles afgezocht op internet.

Bedankt, groet, Wil.

PS de printer is van Epson, D 72

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan