printproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Berichten
841
Alle dagen moet ik voor iemand een tekening afdrukken.Dat zijn tekeningen met
rasters zoals u ziet in bijlage,nu vandaag drukt hij alleen de afbeelding af en niet
de rastering.
Ik heb niets aan de instellingen verandert, hoe kan ik dit oplossen?ScreenShot008.jpg
 
rastering is toch alleen voor jou bedoeld, om je tekening secuur te kunnen doen? Hoe belangrijk is de afdruk? Kun je niet gewoon een printscreen maken en deze in een ander document plakken?

Waar heb je je tekening meegemaakt?
 
Het lijkt mij hier om een bepaald programma te gaan waarin ergens in de opties aangegeven kan worden dat het raster wel of niet mee afgedrukt wordt.

mvg Leo
 
Dit is een side waar ik elke dag een ander patroon om te haken en te breien af kan
printen voor mijn buurvrouw.Het is immers belangrijk dat dat raster erop staat voor
haar,om te tellen enz..
Ik zou kunnen een sreenshot maken,maar dit ben ik gewoon,dus..
Ik denk dat de problemen begonnen zijn als volgt: ik gebruik al geruime tijd Printee
,dat is geinstalleerd op de werkbalk.Wanneer ik nu een pagina met tekst wil afdrukken
en wil de achtergrond er niet bij hebben(wegens inkt verspilling) dat kon ik dat met
dat programma uitschakelen.Ik heb dit pr. reeds verwijderd maar de fout is er nog
steeds.Zou het misschien beter zijn om sys.herstel te doen,of??:confused:
 
Duidelijk. Hoe heet de software waar je dit in maakt? Is dat printee dat programma?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat we mekaar verkeerd verstaan,printscreen heb ik reeds en dat doe ik met
Gadwin.Maar ik moet soms ook overlijdens berichten af printen (ook voor de buurvrouw)
en deze zijn altijd met groene achtergrond(zie bijlage).Ik wil niet al mijne groene inkt
verspillen ,dus heb ik printee erop gezet,ik kan dan kiezen om de achtergrond te
verwijderen enzo alleen de tekst te printen.Ik hoop dat het nu duidelijk is:shocked:
 
Kijk eens wat er gebeurt als je het met een andere browser (bijv. firefox) uitprint,hierdoor kun je uitsluiten dat er iets in ie verkeerd staat of mss in je printer instellingen.
 
Dan is er iets in de instellingen dat je moet zoeken in je printer.
 
Ben er een tijdje tussen uit geweest,alles van printer epson verwijderd en terug
geeinstalleerd. Terug een test gedaan ,nihil.Heb dan mijn laptop erop aangesloten
ook niets,alles bleef bij het oude.
Printer zelf gecontroleerd, en bleek dat de zwarte patroon inkt verstopt zat.
Alles tot op heden terug in orde,bedankt vvo het meedenken...:)
 
Ok dat had je niet vermeld dat je ertussen uit was, je printte iedere dag behalve vandaag een tekening.:d
Maar mooi dat het weer ok is..:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan