printprogamma in word gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

bascas

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2006
Berichten
441
:D Hallo, ik gebruik het bijgesloten progamma al een aantal jaar. Een collega van ons heeft dit gemaakt. Hij heeft er een licentie aangehangen die iedere keer door hem verlengt werd dmv een update. Nu werkt hij niet meer bij ons en wij willen natuurlijk graag dit progamma blijven gebruiken. Hij wil om wat voor reden dan ook niet eenmalig een licentievrije update sturen, ook niet tegen betaling. Wie en hoe kunnen jullie mij helpen?:thumb:
 

Bijlagen

  • KKP48.rar
    90,5 KB · Weergaven: 48
Ik weet niet of dit zo legaal is. Vraag je nu om een crack voor dit programma? En echt veel heeft dit ook niet met word te maken volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
:D Hallo, ik gebruik het bijgesloten progamma al een aantal jaar. Een collega van ons heeft dit gemaakt. Hij heeft er een licentie aangehangen die iedere keer door hem verlengt werd dmv een update. Nu werkt hij niet meer bij ons en wij willen natuurlijk graag dit progamma blijven gebruiken. Hij wil om wat voor reden dan ook niet eenmalig een licentievrije update sturen, ook niet tegen betaling. Wie en hoe kunnen jullie mij helpen?:thumb:
Helaas kunnen wij u hier niet mee helpen. Als uw collega bepaalt heeft dat er voor zijn programma betaald moet worden dan is dat zijn goed recht.
 
Ik weet niet of dit zo legaal is. Vraag je nu om een crack voor dit programma? En echt veel heeft dit ook niet met word te maken volgens mij.

Als je het een crack wilt noemen, ook goed, maar ik wil een zelfde progamma of manier om kaarten te kunnen printen, want dat is het uiteindelijke doel van dit progamma. Het mag ook op een andere manier, maar de pc waar het op moet draaien kan alleen maar word, excel aan.;)
 
Zet de systeemdatum op een datum in januari en het programma werkt nog een keer en geeft je de mogelijkheid eens te kijken hoe je het anders kunt doen.

Groet,
 
Hey, bedankt voor je oplossing, dit werkt thuis wel, maar op mijn bedrijf hangen de pc's (clients) in het netwerk, en ben ik niet geautoriseerd voor dit soort acties. Trouwens, daar is niemand voor geautoriseerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan