printscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Berichten
301
Hallo Beste mensen,



Heb printscreen geinstaleerd,nu zoek ik het klembord van windows XP prof.Ik heb het geweten hoe ik die kon vinden,maar ik ben het kwijt.Wie weet hoe ik deze ook alweer te voorschijn haal.


VRG:indiaan. indiaan2539@hotmail.com
 
weet 't zo niet, maar heb je dan geen knop "Printscreen".

(dacht niet dat je dat apart moest installeren).



Je kunt trouwens plakken in Ms-Word of in paint.
(start > Programma's > bureau-assecoires)
 
je gaat bv. naar panit en daar druk je op ctrl + v
dan komt hij op je bilt te staan

groeten aart
ps. we stueren geen antwoorden op per mail maar dat wort mestal in een reasie gedaan maakt niet uit maar voor volgede keer

groeten aart
 
bij bureauaccesoires kijken naar klembord viewer en anders zoeken met zoekfunctie.

jean
 
Progje is idd. niet echt nodig, druk gewoon op de Prt Scr toets van je toetsenbord, open Paint / Word / Powerpoint, of whatever, klik rechts en kies voor plakken en voila....................
 
Je kunt een shermafdruk bewerkstelligen door op de toetsen Alt en PrintScrn te drukken.

Houd de Alt-toets ingedrukt en druk op de PrintScrn-toets, en laat hierna beide toetsen los.

Het plakken doe je door op de toetsen Shift en Insert te drukken. De wijze waarop je op die toetsen moet drukken, verloopt net als de anere 2 toetsen hierboven.

In principe hoef je niet eens meer naar het klembord(Clipboard) te gaan.

Dennis.
 
Typ slecht.

Hebben jullie gemerkt dat ik slecht typ? Excuus, mijn toetsenbord werkt namelijk niet naar behoren. Vandaar, dat ik zoveel aanpassingen moet gaan plegen.

Dennis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan