Pristontale launch problem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxm1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2009
Berichten
3
Hallo, ik heb dus laatst pristontale gedownload en geinstalleerd. Maar als ik hem opstart dan komt hij tot aan de update van Xtrap. daarna doet hij gewoon niets meer, geen error ofzo. ik heb het al op het forum van Pristontale gevraagd, maar omdat het support team daar niet zo actief is en moeite heeft met het oplossen van dit probleem vraag ik het hier maar ;).

ik gebruik windows vista.
mijn virusscanner is Mcafee, ik denk zomaar dat het aan Mcafee ligt. maar ik heb al geprobeerd Mcafee uit te schakelen, nog werkt het niet. Wel heeft Mcafee laatst een 'trojaans paard' verwijdert. ik denk dat dat trojaanse paard xtrap was en dat hij daarom niet meer werkt.

ik hoop dat iemand een oplossing weet ;)

mvg,

Max
 
Kijk eens of je misschien een foutcode krijgt in je logboeken van windows. kun je vinden in: start, configuratiescherm, systeembeheer, logboeken, en dan applicaties ofzo. en kijk daar eens of je ook rode kruisjes ziet van je spel. zo ja zet dan hier even neer wat er bijstaat aan tekst.

Delta Hawk
 
Ik heb even proberen te kijken, ik kan niets over pristontale vinden. maar het kan ook dat ik verkeerd heb gekeken. ik kan namelijk aplicaties niet vinden..
 
ik ga er wel vanuit dat je een nederlandse windows erop hebt staan? maar als je in logboeken zit moet je systeem, beveiliging, setup etc zien. zie jij die ook? als je in logboeken zit moet je misschien nog even op windows logs ofzo kikken voordat je die anderen ziet.

Delta Hawk
 
ik heb daar eventjes gekeken ja ;) heb niets kunnen vinden.

maar is ook moeilijk zoeken als er 50.000 gebeurtenissen staan..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan