Privacy-programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cantlet_yougo

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2003
Hoi allemaal,

Als ik aan het internetten ben en alle sites sluit..

Wil ik dat er automatisch alles wordt gewist..

(Geschiedenis, cookies, Adresbalk enz,.)

Bestaat hier een prog voor..?

Zoja Welke?

Dank u :thumb:

Ik kan het wel Handmatig..

Maar ik wil dat het automatisch gebeurt, d.m.v Een progje ofzo.

;)

re: privacy

Even nog en aanvulling op het programma wat ik in het vorige bericht aanhaalde. Je kunt het progje zo instellen dat het automatisch "schoonmaakt".

Hoe heet dat super duure blauw-wit getinte progsel ook alweer dat in de systray meestart en niet alleen temps wist maar ook nogeens erased? kan niet op de naam komen zoeven...:(

re: privacy

Het is een trial versie, dus niet super duur, verder is het gemak, als je goed wilt verwijderen moet je het met de hand doen.

Ik probeer alleen maar te helpen.

Kan ook met gratis MS programma tje genaamt: TweakUI / powertoys daar kun je ergens in de opties aangeven dat ie alles moet legen als je internet explorer uitzeten :)

Re: re: privacy

Geplaatst door mavaros
Het is een trial versie, dus niet super duur, verder is het gemak, als je goed wilt verwijderen moet je het met de hand doen.

Ik probeer alleen maar te helpen.

Nee ik *** over een ander proggie dan jij opgeeft. lol:D

Geplaatst door @temptation
Hoe heet dat super duure blauw-wit getinte progsel ook alweer dat in de systray meestart en niet alleen temps wist maar ook nogeens erased? kan niet op de naam komen zoeven...:(

got it:)
evidence eliminator was de naam. Die errug flex, zelf getest. Is de overdreven privacy tool in mijn ogen.
http://www.privacy-software-review.com/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan