Pro Cycling manager 08 Schaduwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

iedereen_helper

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2003
Hey,

Ik heb het spel Pro Cycling manager 08 geleend van een vriend, Ik heb echter 1 probleempje.
Hij start gewoon op en ik kan ook gewoon een etappe laden. Het probleem is alleen dat ik geen wielrenners zie, ik zie alleen de schaduw onder de renners. Heb al vanalles geprobeerd maar heb geen id hoe het moet, iemand enig idee?

tja dat kunnen honderden dingen zijn... jij bent seniormember. ik neem aan dat je alles weet over videokaartdrivers en grafische stuff enzo?

tja dat kunnen honderden dingen zijn... jij bent seniormember. ik neem aan dat je alles weet over videokaartdrivers en grafische stuff enzo?

ik zie de logica niet:rolleyes:

@ts:systeem voldoet aan de eisen van de game?

drivers uptodate?
directx up to date?

Ik heb hetzelfde probleem. Iemand misschien een oplossing...?

ik heb niet het zelfde probleem maar wel ook een probleem met dit spel.
als ik een tijdje speel dan wordt mijn hele scherm blauw.
netzo als bij jullie kan ik het zelf wel gewoon laden en ook de etape maar als ik eenmaal speel dan kan ik soms lang spelen en soms heel kort want dan loopt mijn pc gewoon vast en krijg ik echt een blauw beeldscherm.

Het ligt aan je computers.
Ik heb thuis 2 computers en tja boven (computer boven) ziet geen wielrenners net als jou.. in pro clycling manager 08 maar pakt wel 06. Beneden doen ze allebij. Het ligt niet aan het spel denk ik.. maar om je computer wat mischien kan helpen'

- genoeg geheugen?
-installeer opnieuw
-koop pcm 06 :)
- verder weet ik niks meer.

maar nog tip voor als hij doet stuur je renners is een keertje naar trainingkamp 10 dagen. DAN KRIJGEN ZE ECHT SUPER VEEL DER BIJ!!! MIJN TEAM SKILL HEEFT NU TOP KLIMMER!!!

verder nog succes

Tips:

Stuur je renners voor 10 dagen naar trainingskamp bijv. klimmen dan gaat het vet veel omhoog!

cheats:

plaats bij cariere de achternaam:

freire (je hebt alle punten)
simulateinotrace (je wint alle smiulatie racen!)

ja sorry :):):):)

Ik had mijn renners naar trainingkamp gestuurd alleen ik zie wel dat ze omhoog gaan met de cijfers zeg maar maar ingame zijn ze helemaal niet goed

Hoort dit Heeft trainingkamp geen nut?

zeg het plzzz

Laatst bewerkt door een moderator:
@Lyoon: Denk je dat nog zin heeft een topic uit 2008???:p
Daarbij geef je ook geen andere oplossing als die al gegeven zijn.

dan zet ik er maar een slot op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan