Pro Cycling Manager 2007 sluit steeds af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patjuh2

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2007
Berichten
26
Hallo

Ik heb sinds zeer korte tijd Pro Cycling Manager 2007, gewoon de originele cd gekocht in de winkel. Gister geinstalleerd, alles ging goed, toen ging ik spelen ging het ook goed in het begin, eerst de tutorials gedaan en daarna om te oefenen begonnen met de tour de france, daar begon het probleem. De proloog deed het nog maar daarna valt hij steeds uit, maakt niet uit welke rit ik doe, midden in de game gaat de PC opeens iets laden en dan ga ik automatisch terug naar mijn bureaublad, ik krijg daar steeds een melding met Toepassingsfout, PCM.EXE werkt niet meer (met de originele CD, ik snap er niets van) en het gebeurt niet 1 keer maar steeds weer als ik wil spelen valt het spel uit, mijn besturingssysteem is Vista en op vista moet hij het gewoon doen volgens het hoesje van het spel.

Ik hoop dat ik verder kan worden geholpen want het is natuurlijk niet leuk als je een spel koopt wat het gewoon niet doet en het spel vind ik heeeel leuk en dan doet hij het niet

Alvast heel erg bedankt voor de hulp en ik hoop dat ik voortaan lekker kan spelen
Patjuh2

Het overkomt me net weer en hier een screenshot:

http://img517.imageshack.us/my.php?image=pcmfouthf1.jpg

Kunnen jullie me aub helpen ;-)
 
Laatst bewerkt:
Download eerst maar eens alle patches (hier en hier) van het spel, want jammer genoeg is PCM07 het bugrijkste spel dat er de afgelopen maanden is verschenen. Grote kans dat je nu te kampen hebt met een bug die ervoor zorgt dat je RAM-geheugen langzaam vol loopt, waarna de PC crasht.
 
eh bedankt, ik zal de patches allemaal downloaden maar kan je vertellen in welke map ik die download moet doen? ik heb er jammer genoeg weinig verstand van

Alvast bedankt ;)
 
En daarna kan je, zoals altijd natuurlijk, proberen om je grafische drivers te updaten en programma's als MSN, Norton, Daemon Tools, Nero, Alcohol 120%, enz. eens te beëindigen.
 
eh bedankt, ik zal de patches allemaal downloaden maar kan je vertellen in welke map ik die download moet doen? ik heb er jammer genoeg weinig verstand van

Alvast bedankt ;)

Je downloadt een .exe, die je gewoon kunt uitvoeren en dan komt het vanzelf goed (nou ja, dat is nog te hopen natuurlijk ;) )
 
Wat zijn de gegevens van je computer?
En in de handleiding van het spel kijken wat de systeem eisen zijn of op je hoesje.
Want op internet staan systeemeisen maar volgens mij staan er in de handleiding anderen.
 
ik heb nooit andere programma's aan staan als ik een spel speel, ik heb de 1e patch gedownload en de 2e nu ook, heb ze in de map mijn documenten/pro cycling manager geplaatst, zou ik daarna gewoon weer kunnen spelen?

Alvast bedankt

@dapunt, ik heb een nieuwe computer gekocht, windows vista home premium

http://www.kieskeurig.nl/product/D827563C9580B932C12573070043E2C7.htm

Deze pc
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn de gegevens van je computer?
En in de handleiding van het spel kijken wat de systeem eisen zijn of op je hoesje.
Want op internet staan systeemeisen maar volgens mij staan er in de handleiding anderen.

Zal wel goed zitten denk ik, aan dat screenshot te zien draait hij de game in redelijk hoge instellingen.
 
ik heb nooit andere programma's aan staan als ik een spel speel, ik heb de 1e patch gedownload en de 2e nu ook, heb ze in de map mijn documenten/pro cycling manager geplaatst, zou ik daarna gewoon weer kunnen spelen?

Alvast bedankt

Nee, je moet ze eerst installeren (gewoon erop dubbelklikken, daarna wijst het voor zich).
 
Zeemeeuw, alleen de 2e en nieuwste patch heb ik echt kunnen downloaden, die 1e patch geeft een fout aan dus die heb ik er niet op staan

Zou ik nu gewoon kunnen spelen zonder problemen met alleen de 2e patch?

Iedereen alvast bedankt voor de hulp
 
Bedankt voor alle hulp, het spel draait nu prima en de nodige uurtjes spelen zitten er al op, bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan