Pro Cycling Manager vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

CyclingFan

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Ik heb een vraag

Ik heb pro cycling manager 2006 gekocht, en kwam tot mijn verbazing tot de conclusie dat er alleen in het frans en tsjechisch gespeeld kan worden?
Nu is mijn vraag: Heeft er iemand een idee/patch of iets dergelijks dat het wel in nederlands gespeeld kan worden.
Het gaat uiteraard om de TAAL, het spel is Prima!

Ik word niet goed van dat frans:(!

Alvast bedankt!:)

Daar komen ze ook niet tot een goede oplossing.
Wie o wie kan me helpen??:thumb:

Mis ff opnieuw installeren. En dan de patches en dan de db en dan bij lokaal station c en dan program files cyanide en dan pcm 2006 en dan gui en dan mouse en dan mouse 5 verwijderen en de nieuwe mouse 5 plakken.

gevonden op een site

Het lukt me niet..
Heb jij het wel voor elkaar gekregen?

ja ik had hetzelfde probleem maar nu is het gelukt. Gewoon via rapidshare dat bestand naar je bureaublad downloaden en dan plakken in die guimouse folder. Dan vraagt ie wil je het bestaande bestand vervangen door dit bestand. Ja klikken en toen deed ie het bij mij. Maar ik heb niet eerst nog andere patches en / of databases geinstalleerd vantevoren. Lijkt me niet dat dat uit zou moeten maken maar als je dat wel gedaan hebt zou ik het idd eerst ff opnieuw installeren.

ja ik had hetzelfde probleem maar nu is het gelukt. Gewoon via rapidshare dat bestand naar je bureaublad downloaden en dan plakken in die guimouse folder. Dan vraagt ie wil je het bestaande bestand vervangen door dit bestand. Ja klikken en toen deed ie het bij mij. Maar ik heb niet eerst nog andere patches en / of databases geinstalleerd vantevoren. Lijkt me niet dat dat uit zou moeten maken maar als je dat wel gedaan hebt zou ik het idd eerst ff opnieuw installeren.

Dat is nou juist het probleem.
Welk bestand moet ik vervangen? want mouse5 staat er niet eens in..

hmm dat is wel raar dan, je hebt wel de goeie folder? Op dat andere forum was idd ook iemand die zei dat ie dat bestand helemaal niet had. Maar daar heb ik dan ook geen oplossing voor, misschien dat je die andere persoon nog kunt vragen of ie het al opgelost heeft.

hmm dat is wel raar dan, je hebt wel de goeie folder? Op dat andere forum was idd ook iemand die zei dat ie dat bestand helemaal niet had. Maar daar heb ik dan ook geen oplossing voor, misschien dat je die andere persoon nog kunt vragen of ie het al opgelost heeft.

Kun je nog eens exact de folder omschrijven.
Stap voor stap?

alvast bedankt.

ja hoor,

dubbelklik "deze computer" op je bureaublad -> dubbelklik C: -> dubbelklik Program Files -> dubbelklik cyanide -> dubbelklik pro cycling manager2006 -> dubbelklik gui -> dubbelklik mouse

In de map mouse staan 6 files, mouse1 t/m 5.tga en hardmouse.tga Je moet dan dus mouse5.tga vervangen door het gedownloade bestand. Succes!

ja hoor,

dubbelklik "deze computer" op je bureaublad -> dubbelklik C: -> dubbelklik Program Files -> dubbelklik cyanide -> dubbelklik pro cycling manager2006 -> dubbelklik gui -> dubbelklik mouse

In de map mouse staan 6 files, mouse1 t/m 5.tga en hardmouse.tga Je moet dan dus mouse5.tga vervangen door het gedownloade bestand. Succes!

Het is gelukt!:D
Ik had het in de verkeerde map gezet, haha.

Hartsikke bedankt voor de hulp!:thumb:

:)

Taal

Hallo

Ik heb eigenlijk ook nog even een vraag over die link en waar jullie PCM2006 gekocht hebben?
Als ik op die link klik dan krijg ik een soort van overzicht maar niet de download zelf. Kan iemand een exacte link sturen waar de download meteen staat? Alvast hartstikke bedankt!

En waar hebben jullie het spel gekocht? Jullie hebben volgens mij allang PCM 2008 of 09 maar die kunnen niet op mijn PC dan is de 3D race te sloom!

Ben benieuwd of het me allemaal lukt!

Nogmaals hartstikke bedankt:D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan