Pro11.msi

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanrooijen

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Hallo

Het volgende doet zich voor. Wij hebben thuis 1 computer voor het gezin. Waarop microsoft office is geinstalleerd. Echter zijn er voor de de verschillende leden van de familie verschillende accounts aangemaakt zodat iedereen via ctrl,alt del. zijn eigen instellingen heeft.Er zijn 3 accounts waarvan twee geen enkele moeite hebben met het openen en gebruik van office. Echter het derde account kan geen word bestanden openen zonder dat er gevraagd wordt naar het PRO11.msi bestand. Als wij deze vraag annuleren start office verder wel gewoon op. Waar kan dit aan liggen??

Marco

Daar zit hem nu net het probleem. Het is een pc van mijn werkgever waarvan prive gebruik is toegestaan. De originele cd heb ik dus niet. Blijft mijn vraag wel overeind hoe het mogelijk is dat er op de computer wel 2 accounts zijn waarbij het wel goed gaat en bij 1 niet terwijl alledrie account geregistreerd staan als administrator.

tweede poging

Heb nu de originele cd gekregen en geprobeerd de reparatie uit te voeren.
Ook dit werkt niet. Bij een reparatie of een volledige opnieuwe installatie krijg ik de melding dat ik de cd erin moet stoppen terwijl ik daar notabene van installeer.
Als ik de melding krijg dat het programma PRO11.msi nodig is en ik zoek het bestand op dmv browse ( hij zit in de map CORE op de cd) dan krijg ik ijskoud de melding dat hij( na enig denken) het bestand niet kan vinden. RARA hoe kan dat.

Hij staat in de map MSOCache, all users, zoek die eens op, op één van de schijven, als je die map weghaalt, heb je ook dat gezeur, heeft die gebruiker misschien andere rechten?

MSOCache?

Helaas , Ik heb gezocht naar MSOCache maar nergens aangetroffen. Misschien kunt u specifieker zijn over de locatie
bvd

Het is een verborgen bestand, dus eerst in mapopties alles zo zetten, dat je ook alles kunt zien, en denkelijk op de C: schijf, ik heb hem ergens anders geplaatst, bij installeren.

MSOCache?

Sorry nogmaals alles afgezocht naar MSOCache maar niet aangetroffen.
wel veel bestanden die beginnen met MSO maar geen map.
Het account heeft wel alle zelfde rechten

Het enige wat ik dan nog kan bedenken, is een eventuele herinstall, en kiezen voor het uitvoeren van de harde schijf, wat meestal de oorzaak is, indien je eerst het windows progje Installer Cleanup gebruikt, bijven verder alle bestanden bestaan.

Gelukt!!!!

Heb een herinstall gedaan vanaf de harde schijf en dan gaat het wel goed. bedankt office werkt nu overal!!

vr gr Marco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan