madmuppet
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 5 dec 2001
Van mijn werkgever heb ik een HTC TyTn 2 telefoon gekregen. Bellen, internetten, mailen, agenda, navigeren, allemaal in één apparaat. Geniaal. Ik gebruik het ding inmiddels zo’n anderhalf jaar, en afgezien van het feit dat het ding ongeveer een kilo weegt, de matige build-quality (hoe zeg je dat in goed Nederlands?), de batterij eigenlijk volcontinue aan de stekker moet, de camera zo belabberd presteert dat ze hem beter helemaal achterwege hadden kunnen laten, het scherm bij veel omgevingslicht in het geheel niet leesbaar is en de bediening van het toestel ook nogal wat te wensen overlaat…. als je een beetje rekening houdt met deze beperkingen, is hij nog niet eens heel slecht.
Wat me wel een beetje begint te irriteren, is dat het aanraakscherm de laatste tijd niet meer lekker lijkt te werken. Het komt steeds vaker voor dat ik met de stylus een heus mitrailleursalvo aan tikken op het scherm moet geven voordat er eindelijk eens iets gebeurt. Hoe kan dat? Kan ik er iets aan doen?
Of is het gewoon zo dat het scherm aan het einde van zijn levensduur is? Ik kan me in dit geval niet zoveel voorstellen bij de term “versleten” maar dat dekt misschien wel meest de kern van het probleem?
Wat me wel een beetje begint te irriteren, is dat het aanraakscherm de laatste tijd niet meer lekker lijkt te werken. Het komt steeds vaker voor dat ik met de stylus een heus mitrailleursalvo aan tikken op het scherm moet geven voordat er eindelijk eens iets gebeurt. Hoe kan dat? Kan ik er iets aan doen?
Of is het gewoon zo dat het scherm aan het einde van zijn levensduur is? Ik kan me in dit geval niet zoveel voorstellen bij de term “versleten” maar dat dekt misschien wel meest de kern van het probleem?