Probeer mijn text-based RPG eens

Status
Niet open voor verdere reacties.

manhaeve5

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
ik weet dat het niet veel voorstelt maar het is mijn eerste spel
ook zou het vriendelijk zijn voor tips of bugs aan te geven

Hier de link

Laatst bewerkt:
eey ik wou hem testen maar bi het aanmaken vaneen "Ventje" vul ik me naam in Invullen.JPG

en het programma bilijf maar door lopen
Fout.JPG

Pff verslavend =D
Heb et al helemaal uitgespeeld =P
Is dit moeilijk te maken..
Ik wil misschien ook C++ gaan leren..
Als je dit kan, ben je dan goed :)?

dat weet ik eigenlijk niet, ik heb het allemaal gemaakt met de basis dingen

het is tof om te horen dat iemand het leuk vind, ik heb ook een nieuwe versie uit met meerdere plaatsen om je wapens en om je armors in op te slaan

greetzzz
hyperion

dit is trouwens ook in c++ gemaakt, ik zou je aanraden om het ook te leren :thumb:

Zonet opgestart en in het eerste menu 'a' getypt -> een heerlijke oneindige loop :p

Om veilige invoer te maken in C++ kijk hier even

Zeer indrukwekkend voor een eerste programma! Wat je misschien ook nog kan doen is altijd het scherm wissen voor je een nieuw menu weergeeft, dat doe je zo (onder windows is dat):
Code:
system("CLS");

je bent echt goed bezig vind ik :thumb:
--Johan

Ik moet er wel bij zeggen dat als je al een save had dat ie nie zal werken met de nieuwe versie

ik heb wel gezegd dat het mijn eerste Spel is, niet mijn eerste programma, maar het is wel m'n eerste programma waaran ik langer heb gewerkt dan een half uur :)

Laatst bewerkt:
Maar ik merk juist dat je eigenlijk met te veel geld begint, ik had dat ingesteld zodat ik makkelijker de wapens kon uittesten :rolleyes:

ik bedoel dat niet zo :D (ik was te lui om uit te rekenen hoeveel jaar & maanden ik was)

m'n nieuwste versie: Hier klikken
verbeterde bugs:
loops als je geen cijfer intypte
dat als je een naam maakte met een spatie erin dat hij ook loopte

Zeer indrukwekkend voor een eerste programma! Wat je misschien ook nog kan doen is altijd het scherm wissen voor je een nieuw menu weergeeft, dat doe je zo (onder windows is dat):
Code:
system("CLS");

je bent echt goed bezig vind ik :thumb:
--Johan
ik vind het toffer om een "logboek" te hebben van wat je allemaal gedaan hebt

:thumb: Knap hoor! Ik ben er ook mee bezig......en probeer uiteindelijk een text based te maken samen met een vriend van mij maar dan wel Online. Hoe heb jij het zo snel en op vroege leeftijd zo goed geleerd (ik ben ook pas 15)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan