Probeer mijn text-based RPG eens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan misschien ook een readme of leesmij maken voor mensen die het niet bergrijpen ofzo, toch?

Alles is toch zo klaar als een klontje (als het niet zo is, zeg dan wat je niet begrijpt)

Ik heb het ook ff gespeeld. Het ziet er simpel uit maar dat is best moeilijk. C++ zei je toch? Ik probeer C#. Volgens mij was dat de nieuwste. Toch?

Het is moeilijk maar kan je ook met plaatjes enz werken? zoals alle moderne games? 2D, 3D. Ik zou kiezen voor 2D. Dat is minder moeilijk, toch?

En je kan je spel ook nog een naam geven, een kaft voor de dvdhoes ontwerpen en cdtje laseren.

voor plaatjes zal je een andere lib nodig hebben, bij c+++ gebruik ik allegro maar bij c# weet ik het niet.

zou je me eens dat...

zou je me eens een online (of printversie) cursus van C++ kunnen geven:o ???

Groetjes Krizzy

let alsjeblieft niet op dat er geen classes zijn en ook nie in verschillende files zit. Ik kon da toen nog nie...

Bijlagen

Laatst bewerkt:
c++

Je kan toch gewoon boeken kopen van C++ om het te kunnen leren?

En nog iets wat voor niveau kun me aanraden wat je moet hebben om het te kunnen leren of is er geen niveau nodig om het te kunnen leren?

Ik ben momenteel bezig aan een nieuwe rpg, nogaltijd text maar heel wat uitgebreider:
  • craften(je eigen wapens en armor maken)
  • alchemy(je eigen potions maken)
  • meer spells
  • meer wapens en armors
  • meer vijanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan