Probleeem drivers GF 4 Ti 4400

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcmaniaxx

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2002
Hey mensen,

Ik heb zojuist de nieuwste drivers voor mijn 3dkaart gedownload (43.45). Maar telkens krijg ik een foutmelding als ik een paar settings wil instellen, zoals AA.

Dit heb ik geprobeerd in het schermpje geavanceerd>tabblad Gf 4 TI 4400 en dan geeft ie een foutmelding.

Dit gebeurt elke keer. Ik heb het wel vaker gehad bij bepaalde drivers.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik word het zo zat.

Alvast bedankt.

Kijk ff naar de bijlage:D

Bijlagen

• fout.jpg
    fout.jpg
    27,9 KB · Weergaven: 31
terug gaan na de vorige versie van je driver !
Ga na apperaatbeheer kies je videokaart kies voor drivers vorige versie en windows doet het werk en als hij klaar is vraagt hij om opnieuw op te starten !

waarom de nieuwste driver, was de vorige niet goed ? Deze is nog niet eens "WHQL candidate". (De vorige -41.09- trouwens niet WHQL gecertificeerd..............)
Ik draai op de 40.72 probleemloos en wacht sowieso tot een opvolger het "WHQL certificaat" heeft gekregen.

Ik had dat ook maar je moet eerst de oude drivers volledig verwijderen.

Ik had eerst ze verwijderd via instellingen>software>windows2000/XP drivers
dan herstart en dan nog eens om zeker te zijn de videokaart uit het systeembeheer verwijderd.

Na herstarten moet de nieuwe drivers perfect geïnstalleerd worden.

Groeten

Ik heb een PointOfView GF4Ti4200 en heb hetzelfde.....ik had de oude drivers er wel afgegooid via Apparaatbeheer dacht ik en daarna de oude stuurprogramma's verwijderd. Ik heb zelfs de map waarin de oude drivers stonden verwijderd en dat hielp ook niet. Misschein is het gewoon een bug in de drivers....?

Maar verder heb ik er geen last van omdat alle opties van Instellingen --> Geavanceerd worden vervangen door nVidia Media Center (icoon rechtsonder op de taakbalk)....

Misschien probeer ik het van het weekend nog maar es een keertje.

Ik verwijder nooit de oude drivers !!
Pleur altijd de nieuwe er zo overheen !

Nou ja, er wordt aangeraden om de oude drivers er af te schoppen voor je nieuwe drivers installeert.....eerst deed ik het ook net als jij hoor :D.

Maar sinds een half jaartje ofzo doe ik het ook op de nette manier. :rolleyes:

Zeg, misschien een hele domme suggestie, maar ach, niet geschoten is altijd mis (zie onder :D): kan het ook niet komen doordat ik de Engelse driverversie heb op een Nederlandse versie van XP, misschien dat dat menuutje niet met een andere taal overweg kan ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan