probleem accesspoint met Tiscali

Status
Niet open voor verdere reacties.

sunnybird

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2006
Ik heb een probleem met een nieuw accespoint van conceptronic C54APM
Dit heb ik aangesloten op een uitgang van een ADSL multi PC modem van Tiscali ZYXEL ADSL multiPC modem
Als ik kijk naar mijn draadloze netwerk verbinding heb ik een sterk signaal
Het probleem is echter dat ik niet op het internet kan " de pagina kan niet worden weergegeven ":(

Meld even de volledige informatie van Start -> Uitvoeren -> cmd /k ipconfig /all

Maak hiervan even een schermafdruk, en post die. In mijn 'handtekening' zie je hoe je dat kunt doen.

Tijs.

ik heb nu af en toe verbinding, maar zodra ik een zoek opdracht heb gegeven, in google bijvoorbeeld, gaat de netwerkverbinding weg

Ik vraag het nog maar een keer:

Meld even de volledige informatie van Start -> Uitvoeren -> cmd /k ipconfig /all

Maak hiervan even een schermafdruk, en post die. In mijn 'handtekening' zie je hoe je dat kunt doen.

Tijs.

Tijs.

Bedankt voor je afdruk. Ik denk niet dat het probleem ligt bij het Accespoint, maar bij je driver voor de draadloze netwerkkaart.

Ik heb hier een uitstekende driver (v. 10.5) gevonden voor je draadloze netwerkkaart, waarmee ik al veel van vergelijkbare problemen op (o.a.) Medion pc's en laptops heb kunnen oplossen:

http://www.intel.com/support/wireless/wlan/sb/cs-010623.htm

2 versies daar: Voor XP 64 bit en XP 32 bit. Jij zult wel de 32 bit versie nodig hebben (driver rechtsboven in de eerste tabel).

Haal zeker ook de User Guide op (zelfde link). Er is daar zelfs NL-talige informatie in! :)

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan