Probleem! Account gaat afmelden na aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

SeanQ

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2008
Berichten
6
Hallo iedereen ik zit hier met een probleem.

vanaf gisteren avond begon me computer anders . hij had i.p.v een blauw scherm een zwart scherm gekregen met een andere menu.

telkens als ik me aanmeld dan krijg ik me wallpaper en zie ik na 1,2 sec staan dat ik word afgemeld.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals Veilige Modus. Alleen daar kan ik niet mijn gebruikersaccounts zien.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik via Veilige modus me Computer normaal weer kan opstarten? Als er andere mogelijkheden zijn hoor ik het graag

alvast bedankt,

Sean
 
Het is dan een helemaal blanco :confused: ik zie alleen vorige en volgende knoppen en startpagina. als ik daar op druk zie ik nog steeds niets
 
Tja, dan wordt het verrekte lastig.
Probeer eens te starten met de CD van Windows en kies dan voor een herstel installatie.
 
OK, maar ik heb geen back-ups en geen herstelpunten gemaakt. ik heb een CD gevonden van Medion ( dat is mijn PC) een product recovery CD. ik heb t uitgeprobeert, maar hij wilt hem ook niet pakken dat is heel vaag.
 
Ik heb het nog een keer geprobeert met me recovery CD nu komt hij wel in een setup en hij gaat .

Ik zit nu in een setup : van XP installeren =enter. en R =herstellen . ik wil niet me bestanden kwijt raken. dus kan ik als eerste R proberen?
 
OK, maar ik heb geen back-ups en geen herstelpunten gemaakt. ik heb een CD gevonden van Medion ( dat is mijn PC) een product recovery CD. ik heb t uitgeprobeert, maar hij wilt hem ook niet pakken dat is heel vaag.

Dat zal je dus vanaf nu nooit meer gebeuren denk ik?
Weet ik niet, als in het BIOS opstarten vanaf CD / DVD niet als eerste staat, is dát de oorzaak
 
Ok ik heb op R gedrukt en er staat de menu van herstel controle waar ik uit 2 keuzes heb: 1= C:\Windows en 2=D:\Windows . er staat dat er een administratie wachtwoord ..en ik zou bij god niet weten wat t is -.- . ik denk dat t enige optie is dat ik 2 probeer. en als t hetzelfde weer staat . dan zal ik me alles moeten opnieuw installeren :S
 
Nou............., 2?
Als jij op D géén Windows had zou ik dat niet doen.
 
Ja ik had de vermoeden ook . het werkt niet. dus ik ga het maar gewoon opnieuwe installeren. alvast bedankt voor het helpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan