Probleem als ik een spel speel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

plaiziertje

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2009
Hallo,

Als ik een spel ga spelen zoals WoW of Battlefield heroes dan loopt hij in het begin helemaal vlekkeloos maar later als ik dan op lopen druk dan loopt hij wel maar als ik wil dat hij stopt met lopen loopt hij een stuk of 20 meter verder terwijl ik de knop allang niet meer ingedrukt heb. heel irritant als je aan het gamen bent. dus ik vraag jullie hebben jullie hier ook wel eens last van en hebben jullie eventueel oplossingen?

Groetjes
Plaiziertje

Hallo Plaiziertje,
Ik zelf heb ook een laptop die opzich redelijk goed is, en veel spellen kan verdragen.
Echter heb ik ook bij sommige spellen (zoals GTA 4) het zelfde probleem als waar jij mee zit. Ik heb het vermoeden dat het wellicht aan de videokaart ligt bij mij, die het na verloop van tijd niet meer kan verdragen. Misschien is dit ook bij jou van toepassing?:) Of misschien kan je computer onvoldoende werkgeheugen hebben. Ik zou kijken naar in wat voor staat je videokaart is, of hoeveel GB werkgeheugen je hebt. Mvg, Dion de Boer:thumb:

Als het alleen bij spellen via internet is, zoals WoW of Battlefield Heroes, zou ik zeggen dat je lag hebt?
En, anders heb je inderdaad als het pas na een verloop van tijd zich iedere keer afspeelt, en te warme videokaart.

Hmm zou kunnen ik heb net me computer gedefragmenteerd kijken of het nu wil maar, onvoldoende koeling lijkt me ook nog een optie want mijn van die zit onder de laptop niet aan de zijkanten dat is wel jammer dus ik meot daar even een oplossing voor verzinnen.

je kunt kant en klare laptop koelingen kopen waar je je laptop op zet zitten fannetjes in. Altijd handig voor de zomer maanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan