Probleem automatisch afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bongerston

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Berichten
35
Sinds kort krijg ik een foutmelding wanneer ik een CD-Rom met een programma in mijn drive doe en deze CD automatisch wil afspelen.
Eerst krijg ik de keuze: Programma installeren - uitvoeren?
Klik op 'autorun.exe' uitvoeren.
Klik op 'toestaan programma'
Daarna krijg ik een foutmelding "NTVDM.exe werkt niet meer".
Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Programma wordt afgesloten en u krijgt melding wanneer het opnieuw beschikbaar is.

Mijn besturingsprogramma is Windows Vista Premium.
Wie zou mij kunnen helpen om deze foutmelding ongedaan te maken?
Alvast bij voorbaat dank.
Ton.
 
Mij lijkt het dan dat het een oud programma is...
want die foutmelding staat voor dit

hier zou de oplossing moeten staan
 
Bedankt voor je reactie.
Het programma staat op een CD-Rom van mijn HP 940C printer. Het is niet de driver maar de handleiding welke ik op mijn PC (met Windows Vista Premium) wilde zetten. Ik weet niet of dit probleem zich ook bij andere programma's voor doet, maar als het bij dit programma alleen blijft vindt ik het niet zo erg. Misschien is de handleiding ook van internet te downloaden.
Groetjes Ton.
 
Oh het is gewoon maar een handleiding...

wel, het is gewoon een probleem omdat die handeiding dan 16 bits is
Is je probleem dan zo ongeveer opgelost of heb je eigenlijk een probleem met je printer?
 
Autom. afspelen

Hallo Jelpot

Dank je voor de moeite. Met de driver heb ik geen probleem want die zat al reeds geïnstalleerd in Windows Vista. Het gaat zich alleen om de bijbehorende handleiding die op de CD-Rom staat, maar het is niet zo erg als ik die niet kan downloaden.
We beschouwen het probleem maar als opgelost.
Nogmaals dank.
Ton.
 
wel als we het dan zo beschouwen...
wil je het dan ook nog als opgelost markeren aub? :thumb:

Je mag verder nog vragen stellen ook hoor moest je het toch echter verder willen oplossen gewoon voor die handleiding al zou ik niet goed weten waarom :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan