Probleem batterij I-phone

Status
Niet open voor verdere reacties.

pokerface87

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2007
Hallo mensen,

Ik heb sinds een maand de iphone van m'n broertje overgenomen. Nu heb ik een probleem. Ik hang de iphone aan de accu, zie het bliksem tekentje in het batterijtje rechtsboven maar na een aantal uren blijkt de batterij niet opgeladen te zijn(zelfs leeggelopen). Het contact is er dus wel maar het batterij balkje wil gewoon niet meer vollopen iemand enig idee hoe dat komt? Heb al op andere fora gekeken en vernomen dat het aan een bepaalde update kan liggen maar ik heb niet eens wifi op dat ding dus een update ontvangen is niet eens mogelijk.

Groet, Bas

Update kan toch ook via iTunes/App Store?
Ik weet niet welke versie jij hebt maar het kan zijn dat je accu dood is.

Update kan toch ook via iTunes/App Store?
Ik weet niet welke versie jij hebt maar het kan zijn dat je accu dood is.

Ik heb versie 4.2.1. Heb nu de iphone hersteld met iTunes maar volgens mij is het probleem nog niet verholpen. Het rare van alles is dat die batterij (die groene grote) op het scherm ong. 20% vol is en rechtsboven het kleine batterijtje een stekker icoon aangeeft wat toch betekent dat de telefoon volledig is opgeladen? Als ik dan de connector verwijder staat het kleine batterijtje ook op ong. 20%.

Beste Bas,

Als ik je probleem zo bekijk kunnen hier twee oorzaken voor zijn:

1. De batterij indicatie klopt niet meer. Als de batterij een keer vervangen is komt het vaak voor dat de indicatie niet meer klopt, maar de batterij wel nog goed werkt en gewoon voor 100% wordt opgeladen. Gaat de iPhone nog steeds net zo snel leeg als normaal? In dit geval is er niets aan de hand, alleen is het lastig omdat je nooit precies weet hoe lang de accu nog mee gaat.

2. De batterij is niet goed meer. Helaas hebben de meeste batterijen van de iPhone een korte levensduur, zodat deze na een bepaalde tijd simpelweg aan vervanging toe zijn. Een nieuwe iPhone accu plaatsen kun je gelukkig prima zelf doen met wat kleine schroevendraaiers.

Succes ermee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan