probleem Bbox2-5078

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toshiba93

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2009
Beste ,

Ik heb een laptop met draadloos internet , maar enkele weken geleden viel het internet weg ... ik dacht dat het een storing was en dat ik binnen enkele seconden/minuten wel weer internetverbinding zou krijgen , maar niets was minder waar ... ik kreeg maar geen internetverbinding meer.

Ik had toen vanalles gedaan , laptop opnieuw opgestart , modem opnieuw opgezet etc... maar niks hielp.

Ik hechte er toen niet veel belang aan en heb me gewoon een internetkabel in m'n laptop gestoken , want internet met kabel krijg ik wel internetverbinding.

Dus nu zit ik steeds met een internetkabel in m'n laptop , maar ik zou graag weer draadloos kunnen surfen , ik probeerde het daarnet weer maar ik krijg telkens de melding dat mijn beveiligingsinstellingen oid niet meer juist zijn ... en dat terwijl daar niks aan veranderd is en alles wel gewoon juist is.

Mijn draadloos netwerk is beveiligd en het signaalsterkte is optimaal , maar als ik dus verbinding wil maken lukt het maar niet ... ik zelf heb niks aan de beveiligingsinstellingen veranderd , iemand die weet wat het probleem zou kunnen zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan