Probleem Belkin N1 Firmware update

Status
Niet open voor verdere reacties.

catman

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo,

sinds gisterern de Belkin N1 draadloze router in huis. Na alles ingesteld te hebben even gekeken via het interne menu naar eventuele firmware updates en die was er. Echter bij het aanklikken voor downloaden kreeg ik een blanco pagina. Diverse keren geprobeerd zonder resultaat. Hoe kan ik de laatste update krijgen voor deze router? En hoe ben ik zeker dat deze ook voor mijn router geschikt is?

Alvast bedankt voor de reactie!!
Catman :cool:

Vertel ons eerst welke N1 je hebt.
Er zijn vlgs. de website www.belkin.nl namelijk 4 types:
F5D8231-4
F5D8232-4
F5D8631-4A
F5D8632-4A

Edit:
Firmware voor de F5D8231-4: Hier
Firmware voor de F5D8232-4: Hier

We horen het wel.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hallo Dnties,

bedankt voor de reactie, ik heb de F5D8231df4. Ik zal eens kijken of ik een update binnen kan halen. Weet jij overigens of ik het ip adres op Statisch of Dynamisch moet zetten bij Chello Extreme?

Groet,
Catman

Voor de WAN poort moet die op Dynamisch, want Chello bepaalt welk ip-adres je gaat krijgen daar.

De LAN poort van de Belkin heeft een vast ip-adres, en deelt via DHCP adressen uit aan de LAN kant aan pc's, laptops etc. Hier moet je niets aan hoeven doen.

Tijs.

Hallo Dnties,

oké. Alles staat inderdaad zo ingesteld. Ik merk t.o.v. mijn vorige router (G+) dat alles wat slomer lijkt te werken (openen websites) met mijn nieuwe N1 router. Ik had het niet verwacht maar ik zal wat sneller dan gedacht over moeten stappen op N1 kaarten. Vermoedelijk ligt het toch aan de combi G+ en N1 ondanks dat alles van Belkin is.

Ik sluit de vraag hiermee af als opgelost.

Bedankt !! :thumb::thumb::thumb:

Catman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan