probleem bij 2-e poging installatie Rekenmaatje

Status
Niet open voor verdere reacties.

citotoets

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
ik heb een originele cd-rom Rekenmaatje van citogroup geinstalleerd, hij deed prima, daarna heb ik op de doos een betje andere manier voor installatie gezien. dom van mij, maar wilde proberen.
Ik heb de mapjes daarvan uit progr, files bij boot C verwijderd. maar bij configur. scherm geeft hij dat het op dit moment alleen de-install. mogelijk is en dat het een alleenlezen doc. is en kan niet verwijderd worden. Als ik nu opnieuw probeer de cd-rom installeren, geeft hij een scherm met:
kan een ondersteuningsbestand C:\DOCUME~1\Martien\LOCALS~1\Temp\{81F0D63C-B61A-402E-BA9A-179D544BD35F}isrt.dll voor de instalatie
niet installeren
Het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het bestand door een ander proces word gebruikt

Dus wat moet ik doen ? waar moet ik zoeken?
hopelijk weet ieand een raad
alvast bedankt
L.Ros

Probeer eerst eens een reboot van je PC kan is groot dat je dan dit bestand wel kunt verwijderen.

probleem bij 2-e poging installatie

bedankt voor uw antwoord, maar wat reboot is? kunt u aub wat duidelijker voor een niet te slimme gebruiker zijn.
alvast bedankt
L.Ros

Je bent nu een nieuwe vraag begonnen i.p.v te reageren op je eigen vraag.

Reboot is gewoon je PC even uit en weer aan zetten. :)
N.b. je hebt een z.g. koude en warme reboot, de koude is de PC helemaal even uit en dan weer aanzetten, een warme is alleen Windows afsluiten en opnieuw laten opstarten. De laatste optie.
slaapstand_2.jpg

Rechtsonder elk bericht is een button, 'Reageer op vraag', daarmee ga je verder in het zelfde bericht.
reply.gif

Misschien kan een Moderator deze twee berichten even samenvoegen zodat iedereen weer begrijpt waar het over gaat;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=317712

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan